Noen med få symptomer ?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Jeg er 8+6 , og føler meg helt vanlig / sånn som før jeg ble gravid. Har vært på ul og alt så bra ut heldigvis . Men bekymrer meg at jeg ikke har hatt ømme pupper, i vonde nipples, ingen kvalme. Må heller ikke opp om natten for å gå på do! synes det e litt rart at jeg ikke har noen symptomer :/ litt dumt å. For føler meg ikke gravid. Noen som har det på samme måte eller vet om dette er normalt ? Er redd dette e en negativ ting. Hadde ønsket vonde pupper og kvalme velkommen - rart å si det- men det hadde vært en betryggelse -.-

Jeg har periodesymptomer....
Sånn noen ganger står jeg opp på natta for å tisse, noen ganger gjør jeg det ikke.
Eneste som gjør at jeg føler meg gravid er at jeg lukter innmari mye. Litt slitsomt å måtte gå forbi vaskemidler på butikken, men utover det tror jeg ganske ofte at jeg bare innbiller meg hele greia :P

Må heller ikke opp på do! Men har ikke særlig matlyst da.. Så ondt på aiden av puppene... Elrs fin form!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har det sånn... Vært bittelitt kvalm av og til, og en liten periode jeg måtte tisse ofte - men dog aldri på natta.. Jeg er trøttere enn vanlig, men sånn ellers så føler jeg meg veldig bra :) Jeg bare nyter det jeg, for sist var jeg så kvalm og slapp... Glad jeg kanskje har sluppet det denne gangen :) Kommet såpass langt at jeg håper ikke kvalmen kommer nå lissom...

Ja jeg føler meg ikke gravid jeg heller! 11+4... HaDDE en periode med tunge/ømme pupper rundt uke 6-7.... Så er jeg trett på kveldene men ingenting utover det...! Jeg hadde det likt forrige svangerskap så derfor bekymrer jeg meg ikke, men blir spennende på UL i morgen :)

Det eneste jeg har hatt av symptomer er kvalme. Men det har ikke vært hver dag. 3 dager (ikke sammenhengede) har jeg vært skikkelig dårlig. Noen dager uggen. Mens mesteparten av tiden føler jeg meg helt "normal." Annet en oppblåst mage da. Føler meg heller ikke gravid. Har ikle vært på noen kontroller heller, så vet ikke hvordan det går. Men var ganske lik forrige gang jeg var gravid også. Og hun er jo 11 mnd og helt frisk nå :) Hihi

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det er like normalt med få eller ingen symptomer som masse symptomer, så det kan du slappe av med :) en venninne av meg var som deg, null symptomer før magen begynte og vokse og hun kjente spark, men ut kom en velskapt jente :)

Skjønner du gjerne skulle kjent deg gravid, men egentlig er du heldig! Du har forresten mest sannsynlig ikke mnd blødning lenger, det er jo hovedsymptomet, må ikke glemme det! :)

Kan fort bli overanalysert med symptomer på en sånn plass som her også, så ta det med en klype salt.. Det finnes nok mange symptomer man kan ha, men det er veldig varierende fra kropp til kropp hva som er normalt/nytt + noe hadde man kanskje knapt tenkt over en gang hvis man ikke var her inne ;)

Jeg er 8+6 , og føler meg helt vanlig / sånn som før jeg ble gravid. Har vært på ul og alt så bra ut heldigvis . Men bekymrer meg at jeg ikke har hatt ømme pupper, i vonde nipples, ingen kvalme. Må heller ikke opp om natten for å gå på do! synes det e litt rart at jeg ikke har noen symptomer :/ litt dumt å. For føler meg ikke gravid. Noen som har det på samme måte eller vet om dette er normalt ? Er redd dette e en negativ ting. Hadde ønsket vonde pupper og kvalme velkommen - rart å si det- men det hadde vært en betryggelse -.-

Da jeg gikk gravid med førstefødte hadde jeg ingen symptomer i svangerskapet bortsett fra 14 dager der jeg var litt ekstra trøtt og tok meg en middagshvil liksom! Jeg var aldri kvalm, hadde ikke vondt noe sted og gikk kanskje litt hyppigere på do den siste uka før fødselen. Og jeg har ei superfrisk jente :)

Jeg har ingen symptomer denne gangen heller. Vel, ikke enda i alle fall. Er ikke lengre enn 7 uker på vei, så det kan jo komme. Men et symptomfritt svangerskap betyr ikke nødvendigvis at noe er galt :)

Da blir det nok en liten gutt skal du se hehe;) bare vent......

Back
Topp