Noen med ett åpent forhold?

*Sprell levende*

Betatt av forumet
Jeg må innrømme at jeg nekter å dele mannen min men jeg har skjønt at flere av mine bekjente har åpne forhold. Siden jeg er for flau til å spørre dem spør jeg dere med åpne forhold eller dere som har hatt, hvordan organiserte dere det?

Hvor mye informerer man partner?
Er alt og alle tillat?

Jeg har nemlig gått i den fella at jeg oppdaget at venninna mi var utro og jeg sa det til både henne og samboeren. De bare lo og sa at hun var ikke det. Det var planlagt. Jeg ble helt satt ut og turte ikke spørre mer. Må stille nysgjerrigheten!

ej hadde aldri klart og sett gubben stange noken andre,eller visst at han gjor d....[:@]
ej er vel ikkje typen til og dele[8D]

Her er det ikke snakk om noe slikt nei........da kunne man liksågodt ha gjort det slutt. Jeg vil reagere hvis han flørter med ei anna jeg......en kan vel holde seg til dam si el.  mannen sin hvis en trenger en flørt. Vi prøver å holde spenninga oppe selv vi. En må gi og ta. De som har et åpent forhold kan umulig ha den rette følelsen for hverandre

Nei, jeg tror fortsatt at normalen er å være "eiesyk" over sin partner og ikke dele men jeg er overrasket over hvor mange som organiserer det litt utenfor A4 formatet!

Om mannen flørter litt når jeg ikke er der er det greit. Men der går også grensa. Ingen intimkontakt med andre er godkjent hverken for meg eller han. Vil bare ha mannen min og forventer at han skal holde seg til meg.

ORIGINAL: tinemor fra sula

ej hadde aldri klart og sett gubben stange noken andre,eller visst at han gjor d....[:@]
ej er vel ikkje typen til og dele[8D]

Alt han eide hadde lagt i en haug utenfor gatedøren!!! Så signerer denne, jeg tar bunntenning om noen duller med MIN mann!!!

Har ikkje noke åpent forhold her nei, om en ser vekk ifrå at sambo er av den oppfatning at jentesex er greit i eit forhold[&:] men har hatt åpent forhold i eit tidlegare forhold, å vil absolutt ikkje anbefale det, i starten var det flott og spennande, begge hadde nye sexpartnera og fortalde om det til kvarandre når vi kom heim.
Etter kvart vart det ei stor tenning for vår eigen sex å fortelle om sexopplevelsane vi hadde med andre, og for min eigen del var det spennande å få ho heim nypult etter ei natt på byen, men som med mange andre skranta forholdet vårt etter kvart, og vi slutta med åpent forhold for å prøve å berge det, då var det vi merka at vi var meir venna, sexvenna helst som budde ilag, det åpne forholdet med all sexen med andre tok knekken på forholdet vårt og vi klarte ikkje å ha god sex uten å ha en opplevelse utanom vårt eige sexliv for å tenne oss.
Aldri meir åpent forhold for meg, er so monogam som det går an å bli no.
Men for all del, for enkelte kan det fungere!

ORIGINAL: *Sprell levende*
Hvor mye informerer man partner?
Er alt og alle tillat?

hva og hvem som er tillat er veldig forskjellig alt ettersom hvilke spilleregler man har.
100% ærlighet og tillit tror jeg er utrolig viktig, likens at man respekterer sin partner og spillereglene.

Jeg har ikke et åpent forhold men kunne tenkt meg det, da tenker jeg ikke på pule rundt på egenhånd, men i lag med gubben og en/flere f.eks trekant,firkant,gruppesex..altså at jeg og gubben ilag hadde prøvd nye ting med andre :)
regler vi hadde hatt hadde f.eks vært : ingen kyssing,ingen vi kjenner, ikke knulle uten partner,om en blir sjalu/føler at det blir ekkelt så skal det øyeblikkelig stoppes osv...

men nå det bare en tanke i hodet mitt, gubben er ikke for åpent forhold men han har litt lyst på trekant med meg å ei jente til så vi får se hva fremtiden bringer :)
men om det blir bare oss så er jeg lykkelig for det,har jo alt jeg trenger i han :)

Back
Topp