Noen med erfaringer med vond hals , hoste , og liknende?

Bkno8217362

Flørter med forumet
Eg har hatt vond hals og stygg hoste i 3 dager nå , brukt sølvipett i 2 dager med tror ikke den hjelper så mye .. Er det noe annet eg kan ta som er bra? Eventuelt noen gode råd og tips?? Er veldig redd for å få høy feber og influensa .. Har hørt at det ikke er bra få den lille i magen :-(

❤ Termin 08.12.13 Gutt ❤

Eg har hatt vond hals og stygg hoste i 3 dager nå , brukt sølvipett i 2 dager med tror ikke den hjelper så mye .. Er det noe annet eg kan ta som er bra? Eventuelt noen gode råd og tips?? Er veldig redd for å få høy feber og influensa .. Har hørt at det ikke er bra få den lille i magen :-(

❤ Termin 08.12.13 Gutt ❤
Jeg kjøpte Fribol eller hva det nå heter på apoteket, og det hjalp veldig på hosten! Var nesten redd for å hoste ut ungen! Hehe!

Ta kontakt med fastlegen din, så kan han hjelpe deg med eventuelle legemidler som er trygge for deg som er gravid!
God bedring!

Jeg fikk en sånn fin liste over hvilke legemidler man trygt kunne ta mot diverse plager fra min finske jordmor, noe som er standard opplegg. Savner lignende oppfølging på mitt norske legekontor.

Ta kontakt m legen din! Jeg fikk cosylan sist gang jeg var gravid! Å den hjap!:-) men jeg hadde allerede hostet på meg åpning innenfra i uke 19.... Ikke no godt å gå å hoste m stor mage!!!

Jeg fikk en sånn fin liste over hvilke legemidler man trygt kunne ta mot diverse plager fra min finske jordmor, noe som er standard opplegg. Savner lignende oppfølging på mitt norske legekontor.
Ja samme her .. Har ikke sovet sikklig på over 1 uke nå .. Det nå jo være noe eg kan ta :(

❤ Termin 08.12.13 Gutt ❤

Huff, stakkar:( Sliter med samme her, kjennes ut som jeg har chilli i lunger og hals og en sementblander i hodet.. Lista fra finland har liksom ikke den store verdien i norge, ettersom legemidlene ikke har samme navn..
Kjører på med paracet, rømmegrøt og te her. Melkeprodukter er vel ikke anbefalt mot forkjølelse, men den lindrer så godt i halsen:P
Eksamen i dag, og hodet er ikke på plass:S

Huff, stakkar:( Sliter med samme her, kjennes ut som jeg har chilli i lunger og hals og en sementblander i hodet.. Lista fra finland har liksom ikke den store verdien i norge, ettersom legemidlene ikke har samme navn..
Kjører på med paracet, rømmegrøt og te her. Melkeprodukter er vel ikke anbefalt mot forkjølelse, men den lindrer så godt i halsen:P
Eksamen i dag, og hodet er ikke på plass:S
Huff ja, hadde det ikke vert for at corsylan er skadelig så skulle vi hatt oss en stoooor dose av det!! Eg håper at når helgen er over så er eg bedre! Hvordan gikk det
Med eksamen ? Veldig glad eg ikke har noe sånt å tenke på nå! Håper d gikk fint for deg :-)

❤ Termin 08.12.13 Gutt ❤

Back
Topp