Noen med erfaringer fra 3D UL?

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Skal på 3D i uke 24 og lurer på om det er for tidlig? Sekretæren på senteret mente det var greit fra da men tenk om det blir dårlige bilder.. Koster 1500,- liksom.. Noen som vet?

Tror faktisk bildene blir tydeligere dersom fosteret ikke er for stort.
Du vil i hvertfall få mye bedre inntrykk av barnets bevegelser siden det fortsatt har en del plass.
Fra uke 24 skal jo babisen bare vokse og legge på seg,
er jo allerede en minatyrutgave av det den vil være når den blir født.
Så tror det vil bli bra jeg.
Har ikke bestilt selv ennå, men skal ringe til uken.
Håper å få time rundt septemberlønna, er da 25 uker

ingen erfaring med 3d her.. vet ikke om de har komt sååå langt her i stavanger og evt hvor en henvender seg for å få tatt det...  [:'(]

ORIGINAL: litlå

ingen erfaring med 3d her.. vet ikke om de har komt sååå langt her i stavanger og evt hvor en henvender seg for å få tatt det...  [:'(]

Har du vært på vanlig UL?
Hvor skal du føde?
Står på nettet at Stavanger Universitets sykehus bruker 3D UL hvertfall

var på ul på sus... og skal føde der.. ingen tegn til 3d der... hmm... kansje de ikke har det på alle undersøkelses rom, og at vi var max uheldige som fikk et uten??

hm så kjedelig da... jaja... får trøste meg med de 6 bildene vi fikk med oss hjem... [:D][:D]

Heldig som fikk hele 6 bilder da[:D]

ja trodde ikke vi fikk så mange.. fikk 4 bilder sist gang... så dette var jo stas!! [:D]
er kjempefornøyd!!!

På Majorstuaklinikkens side står det i allefall at det anbefales fra uke 24, nettopp fordi fosteret da har det litt romsligere . Når jeg ringte regnet de ut når vi skulle få timen, så vi er da 24 uker og 2 dager på vei når vi skal innover. Gleder oss stort![:D]

ORIGINAL: litlå

Er fra stavanger men har desverre ingen erfaring med 3d ul.. Har bare så lyst å prøve da[:D] Mener å ha hørt at Synnøve Ørn har 3d ul, men at hun har ganske lang ventetid[:D]

Har ikke vært selv,men har hørt at en får best bilder i uke 20-24.. syntes 1500 var dyrt da. På Nøtterøy i vestfold betaler vi 750kr..

ei vennine var der i uke 24,og fikk veldig fine bilder. tror ho ble anbefalt å komme rundt de tidene..

Ååå, vil gjerne på 3d.. men tror ikke de har det er oppe i Narvik...
Har vært på vanlig UL..
Ville vite kjønnet men det fikk vi ikke, gynekologen mente det var for tildlig
men var da 18 uker på vei...Fikk også bare ett uklart bilde med hjem..[&o]

Jeg har også så lyst å på 3d,men de har heller kke det her i kristiansand tror jeg..var på vanlig ultralyd i uke 20..og skal tilbake i uke 26,så får vel sett det bra på vanlig ultralyd også da..

hei..jeg fikk se babyen i 3d og vanlig da jeg var på ul uke 18..kjempe kjekt.. så babyen veldig tydelig på 3d..[:D]

Back
Topp