Noen med erfaring?

sivio21

Første møte med forumet
Hei. Jeg er 15+4 uker på vei og har kjøpt meg en bebe sound. Samboeren min er og kjøper batterier nå så har ikke fått prøvd den. Noen som har prøvd og vet om det virker? Hører man hjertet? [:)]

Er det en sånn dobbler?? Jeg har dobbler, den heter angel sound og koster rundt 500 kr tror jeg det var.
Hvor langt er du på vei da??
Jeg hørte mest bevegelser fra uke 10 til ca uke 16, da begynte jeg og høre hjertet. Den er ikke like sterk som den på legekontoret.
Bruk fuktighetskrem eller glide middel, da hører du lyden bedre, og trykk så hard du tørr på magen.
Din egen puls er veldig sterk i magen, så er du usikker på om det er din eller bebisen du hører så ta pulsen på deg seg selv.
Babyen ssin puls går nesten dobbelt så fort, men det kan vær vanskelig og høre forskjell vist du ikke har hørt hjerteslagene før eller det er lenge siden sist.

Ja den er hvit og blå, kjøpte den på mammaogmeg.no. Ja hører bevegelser, takk for tipset, skal prøve det. Jeg er 16 uker på vei på fredag.

Vanvittig stilig! Ante ikke at man fikk tak i sånt til hjemmebruk!
Hvor tidlig kan man høre fosterlyd med en slik greie da, noen som vet??

Jeg hørte det i uke 10, det var da jeg hadde kjøpt den, så jeg vet ikke om en hører så mye før det.
Vist du er tidlig ute, er det lurt og lytte helt nederst i magen og litt mer på en side, sjelden jeg hørte noe særlig midt på magen.
Hjertelyd kan være vanskelig og høre så tidlig som 10 uker, men du kan være heldig og finne den.
Når ungen har blitt større hører hvordan ungen ligger. Beina lager litt kraftigere nesten dunke lyder når ungen sparker, hodet er mer svosj.
Sånn hørest det ut for meg da.

Back
Topp