Noen med erfaring

MammantilK

Forelsket i forumet
Med sånn baby breathing monitor. jeg gruer meg så mye til de første nettene hvor jeg nesten ikke tørr å sove fordi jeg er så redd for at jeg ikke får fulgt med på om de puster. men jeg leste at det finnes sånne monitorer. Vurdere å kjøpe en sånn men vil ha en som er bra og jeg kan stole på og som ikke stråler. Vet noen her om noen slike?

Aldri hørt om, men selv pleier jeg alltid å google «best i test». Da får man opp anmeldelser og kan lese folks erfaring med ulike produkter, beste måten å finne noe bra på.

Hei
Har ikke selv erfaring med det, men har hørt at det kan skape litt forvirring da babyer har et uregelmessig pustemønster og da kan den alarmer uten grunn. Leste Kokkejævel sitt blogg innlegg om dette, han var positiv til det, men de hadde også da mistet barn til krybbedød og fikk det anbefalt(?). Nå skal jeg ikke være helt skråsikker på det fordi det er lenge siden jeg leste det

Vet at tanta mi brukte noe sånt etter å ha mistet sin førstefødte i krybbedød, men at det ble mer stressende fordi den hylte i tide og utide. Nå er de sikkert bedre enn den gang for ca35 år siden.

Vi har, og kunne ikke vært uten. Vi har en sensor som ligger under madrassen. Den har aldri pepet når baby har vært i. Jeg har til tider glemt å skru av når jeg har tatt baby ut av sengen, men da har jeg babyen i armene så blir ikke redd av det:)

Vi har, og kunne ikke vært uten. Vi har en sensor som ligger under madrassen. Den har aldri pepet når baby har vært i. Jeg har til tider glemt å skru av når jeg har tatt baby ut av sengen, men da har jeg babyen i armene så blir ikke redd av det:)
Ok, hva heter den?

Back
Topp