Noen med erfaring?

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg trenger en liten motivasjon til å begynne å gå ned i vekt! Så tenkte at 30 days, XL-S medical fettbinder osv hadde vært fint å begynne med, siden jeg da kanskje ser resultater fort, for så senere å klare meg selv.. Men er det noen som har gått på noe av dette eller noe lignende? Kan du isåfall skrive litt om hvordan det var? :)

Hvis de ekstra kiloene er pga livsstilen hjelper det ikke med slike kurer. Du går nok ned, men de spretter tilbake i løpet av kort tid hvis du ikke samtidig endrer livsstilen.
Du er bare nødt til å bruke mer kalorier enn du får i deg.

Mer bevegelse, mindre mat, rett og slett. :)

Jeg hadde gode resultater med å telle kalorier i et par mnd. Jeg brukte appen Lifesum, og registrerte alt jeg spiste. Jeg fikk et helt annet forhold til hva jeg puttet i meg etter det, det var en del åpenbaringer for meg.

Hvis de ekstra kiloene er pga livsstilen hjelper det ikke med slike kurer. Du går nok ned, men de spretter tilbake i løpet av kort tid hvis du ikke samtidig endrer livsstilen.
Du er bare nødt til å bruke mer kalorier enn du får i deg.

Mer bevegelse, mindre mat, rett og slett. :)

Jeg hadde gode resultater med å telle kalorier i et par mnd. Jeg brukte appen Lifesum, og registrerte alt jeg spiste. Jeg fikk et helt annet forhold til hva jeg puttet i meg etter det, det var en del åpenbaringer for meg.
Nå er det mest på grunn av svangerskap kiloene som ikke gikk helt vekk, derfor jeg skrev at det bare var for å komme igang :)

30 days funker faktisk ikke og det er blitt testet så mange ganger av diverse tv programmer og nettsider.

Hadde jeg vært deg ville jeg heller ha startet med å lette opp rumpa og trene litt, være mer aktiv enn tidligere, for eksempel 30days challenge (se youtube). Og deretter spist sunnere og mer kalorifattig mat. Å velge den letteste veien, er også måten å miste motivasjonen raskest.

Lykke til!

Back
Topp