Noen med erfaring?

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Kjerringrådene om å få jente eller gutt..
Det sies jo at om man har sex når man har eggløsning får man gutt, å har man sex før eggløsning blir d jente:p

Noen som har erfaring om dette stemmer?

Storesøster ble laget etter at jeg fikk positiv EL-test, og vi fikk ikke truffet hverandre før jeg testet, så der stemmer det ikke for vår del da
Lillebror ble laget rett etter en ex.u, så der hadde jeg fint lite peiling på eggløsningen.

Jeg er så nysgjerrig på hva som vokser inni meg!;)
Har så lyst å begynne å innrede barnerom!

Vi hadde sex dagen jeg fikk positiv el.test å dagen etter. Så dro mannen på jobb:)
Har en gutt på snart 2 år, så har vert gøy med en liten prinsesse, men blir det en ny prins er han jo hjertelig vellkommen<3<3

Sønnen vår var en overraskelse, men jeg regnet ut i ettertid at han ble unnfanget ganske så nøyaktig dagen EL fant sted, så her stemmer myten ;)
Denne gang er jeg usikker, men jeg tror unnfangelsen fant sted enten dagen før eller på dagen EL fant sted. Spennende! :)

Hva sier kinesisk fødselskart da?Jeg har trua på det;p Stemte til meg sist,og har stemt hos alle jeg kjenner som jeg vet har sjekka:)

Jeg har hørt at grunnen til at de sier dette er at x-kromosomet - som gir jente, er mye større enn y-kromosomet (som gir gutt).  Med andre ord, de sædcellene som rekker å reise opp til egget hvis man har sex på selve eggløsningsdagen er de som svømmer lettest - altså de med y-kromosom.  Men hvis det er noen dager før, så har jentene også fått tid til å komme seg opp til egget før det er for sent.

Selv skulle det betydd at jeg fikk gutt sist gang, men jeg endte opp med både gutt og jente, så vanskelig å vurdere myten for min del :)

Det kinesiske fødselskarte sier både gutt å jente!:P Jeg ble 22 år den 15 februar, å unnfangelse fant sted rundt 6 februar, å da var jeg jo 21 å det sier jente, men alderen 22 sier gutt:p så vet ikke helt hva jeg skal se etter?:)
hva tror dere?:)

Back
Topp