Noen med erfaring!!??

KathMor

Forumet er livet
Noen som har erfaring med å gi mange flaske måltider (med mm) for å så puppe igjen? Det går fint og de tar puppen??

Lurer på at når jeg skal ferie bursdagen min, at jeg skal overnatta hos ei venninne, for å få en hel natts søvn, uten baby som skal puppes og uten barnerop og skrik i huset - hu hakke barn [8D] Men da blir det sånn ca.... kanskje 15 timer uten puppen, bare flaske.. Hun skal vel ta puppen igjen fint da vel? Eller er det for lenge eller? *hønemor jaaadaaaaa* [;)]

Her sov mini hos mine foreldre når han var ganske liten. Det gikk uttrolig bra det! Tok puppen igjen med en gang. Er liksom noe med kosen tror jeg. Så her overnattet han ganske ofte borte[8D]

her fikk han mm på flaske om natta fra han var ganske liten pga for svak til å ta ordentlig tak i puppen og det gikk helt fint..[;)] lille snupp er jo ganske stor nå så tror det går helt fint[;)]

Jeg var i alle fall borte fra Ida i 20 timer eller noe da hun var ca tre måneder... Da hadde jeg pumpet et lager på forhånd som mamma ga henne med flaske. Puppingen gikk som normalt etterpå.

Ja ok... Hun har kun fått 2 flasker med mm etterhverandre, da tok hun jo puppen fint igjen, dette blir jo 5-8 måltider... Men satser på det går fint da, så luuurer jeg jaggu på om jeg skal overnatte hos henne [:D] Har melkelager på frysen, så det skal ikke stå på melka [:D]

MEN lene, jeg får ikke barn som koser seg ved puppen jeg, det er bare spis, jeg er ferdig, få meg bort ... [:-][8D][&o]

ORIGINAL: KathMor

Ja ok... Hun har kun fått 2 flasker med mm etterhverandre, da tok hun jo puppen fint igjen, dette blir jo 5-8 måltider... Men satser på det går fint da, så luuurer jeg jaggu på om jeg skal overnatte hos henne [:D]

MEN lene, jeg får ikke barn som koser seg ved puppen jeg, det er bare spis, jeg er ferdig, få meg bort ... [:-][8D][&o]
Hehe.. Sånn var det her og. Men han hadde ingen problemer med å ta puppen fint etterpå [;)] Sov overnatt hos venninna di du.

ORIGINAL: Medusa_83

Jeg var i alle fall borte fra Ida i 20 timer eller noe da hun var ca tre måneder... Da hadde jeg pumpet et lager på forhånd som mamma ga henne med flaske. Puppingen gikk som normalt etterpå.

Satser på det jeg og da!

Dra bort og koz deg, er nok ingen problem. Gjorde det med Mie mange ganger, med Neo har det bare skjedd en gang.(har ikke hatt hjerte til og dra bort mer pga gråtingen hans) Er vel ofte de ikke vil ta puppen når de har fått erstatning for de kan like den bedre, har jeg lest.

Har hørt om babyer som plutselig ikke vil ha pupp etter mange flasker, men da har de vært mindre.. Sikkert ikke noe problem!
Du har ihvertfall godt av å komme deg ut!![:D][:D]

Ja, er nettopp det jeg og har lest altså.. OM de går for lenge uten pupp "så er det gjort" [&:] Men satser og håper på at 15 timer går bra [:)] Nå er det enda noen dager til, så ser det litt ann - men trooor jeg utnytter muligheten [8D]

ORIGINAL: KathMor

Ja, er nettopp det jeg og har lest altså.. OM de går for lenge uten pupp "så er det gjort" [&:] Men satser og håper på at 15 timer går bra [:)] Nå er det enda noen dager til, så ser det litt ann - men trooor jeg utnytter muligheten [8D]

Går nok helt fint!![;)]

M tok alltid puppen kjempe fint hvis jeg var vekke fra henne en natt. Det var rett og slett en fryd å endelig få pupp igjen [:D]

Så det går nok heeelt fint[:)]

Kommer nok til å gå så fint atte! [:D] Kos deg og slapp av.. [:)]

Jeg var forresten borte fra M, fra fredag til søndag.. Ho var riktig nok 5 mnd, men var ingen problem når jeg kom tilbake.. [:)]

Back
Topp