noen med erfaring..syklus etter SA

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
jeg lurer åssen deres syklusen/blødningen var måneden etter ?

jeg hadde en SA i uke 5, ( sorry detaljer) blødde litt blanding med klumper tre dager ca før mensen kom for fult, og varte som normalt... etter 17 dager hadde jeg EL igjen, så regnet med at alt er normal igjen.
tok blodprøver hos lege og den var fin, så han mente kroppen ordnet opp selv også fordi det var så tidlig..

nå i et par dager har jeg begynt å fått noe blødning, litt rosa..og nå litt rødt...men det kommer bare litt, kommer liksom ikke i gang skikkelig... har mensen smerter av og på..
man regner jo egentlig første dag med frisk blod som dag 1, men føler ikke jeg kan gjøre det så lenge det ikke kommer så mye...går bare med et truseinnlegg... litt frustrerende.. er på dag 32 av syklusen, så skal jo ha mensen og nå... men skal den ikke komme som en normal blødning tro...
håper ikke syklusen tuller for mye nå.. skal jo ringe inn neste mens så vi kan starte på nytt fersk forsøk...
¨
andre med erfaringer som har lyst å dele?

Syklusen min har alltid forandret seg etter en SA. I hvert fall de 4 jeg har hatt med mannen min. Den har både blitt litt lengre, og blødningsperioden har gått fra 7-8 dager til 5-6 dager. Så ja, virker som at en SA tuller til med syklusen. Nå sier jeg SA, men to av de var MA, bare lettere å kalle det for en ting ;)

okey.. takk for svar :)

bare å vente å se om det blir noe ordentlig mensen... for nå er det lite og blitt rosa igjen.... forvirret...

Jeg har fått lengre syklus etter MA (34-35dager), menssmerter både uka før og under mensen. Blødninga varer bare 2-3 dager, så den har blitt kort. Merkelig..

Sent from my iPad using BV Forum

hm okey... men du har vanlig blødning da?

jeg pleier å spotte litt før mensen kommer, men synes det var så rart når det var litt friskt blod...og så rosa igjen...
litt frustrerende bare..men får vel gi det en dag eller to til.. og håpe den kommer som normalt

Her har det tatt alt fra 6 uker til 6 måneder, så det er veldig varierende, og vanskelig å gi et fasitsvar. Tror det har vært sånn at jeg raskere kom på rett kjøl igjen jo kortere jeg hadde kommet. Håper du slipper å vente for lenge!

takk... ja regnet jo med at alt var som normalt siden jeg har hatt eggløsning...
komme bare rødt i dag...så regner vel dag en i dag kanskje... selv om det ikke er så mye som en vanlig mens

Back
Topp