noen med erfaring som vet?

godpia23

Flørter med forumet
heisan[:D]
jeg er 33 uker på vei.. har vært plaget med mye kynnere siden tilig.. sånn ca uke 18-20 husker ikke helt.
har vært ekstremt mye kynnere siden slutten av uke 28 tror jeg det var.? syns selv jeg er stram flere ganger i timen..har hatt to netter for en stund siden med vonde kynnere en hel natt.. og mensenmurringer bak i rygg..
Var på sykehuset i går fordi hun hadde vært så stille der inne.. men alt var i orden[;)] bortsett fra at de kunne registrere mye kynnere..hadde kynnere da med ca 3 min mellomrom.. [&:] de sa jeg hadde irritert livmor.

noen som har vært mye plaget med kynnere som har fått før termin?? erfaringer med dette?? [8|]

Har hatt kynnera fra veldig tidlig ja....Og har det enda. Ca hele kvelden sitter æ me knall stram mage, og har oxo vært inne til sjekk før dette. Men kynnera e jo det at kroppen forbereder seg på verre smerter som visst ska hete rier.......:/
Men de på sykehuset, testet dem dæ mer eller bare for kynnera??

hmm.. ja[8|]
dem testa hjertelyden på babyen også, den va helt fin[:D]
ikke godt å si det der da.. har så stor tru på at ho skal komme litt før at nu kommer det sikkert til å å gå ovetid istede...[8D]

jeg er også veldig plaget med det (er 29+4)Hadde en kveld hvor jeg hadde kynnere hele kvelden, ellers merker jeg at det blir bedre når jeg legger meg ned på sofan eller sengen.. i det siste har det gått bra.. håper det går bedre for deg..

lykke til![;)]

hei på deg[:)] jeg hadde nok samme plagene som deg med min første fødte. hun ble født 6 uker fortidlig. jeg lå i 3 dager med rier uten at noe skjedde. når det er så mye fortidlig gjør dem heller ikke noe for å sette fødselen i gang. da prøver dem heller å stoppe det. med meg gikk fostervannet til slutt og dem ble nødt til å sette i gang fødselen med drypp. alt gikk veldig fort og greit men hun måtte vere på prematur avd noen dager for å holde øye med kroppstempraturen. hun veide da 44 cm og var 2170 gram. hun er idag en sunn å frisk jente på 11 år og har ikke hatt noen plager som følge av at hun kom fortidlig, og veksten tok hun fort i gjenn.men med nr 2 var det på gjenn i gjenn. alle sa jeg kom til å få fortidlig også denne gangen, men dette var en gutt og han kom ikke før til termin. nå med nr tre har jeg også vert mye plaget med kynnere og dette er en jente! så jeg er nok litt spent. var på ul i går, men dem hadde store problemer med å måle hode for det lå så langt nede, faktisk nede om urinblæra.alle mine har lakt langt nede så jeg har derfor aldri hatt noe stor mage. har nå fått beskjed om å forbrede meg på en hjemme fødsel for barnet kan komme veldig fort når det kommer så det er ikke sikkert jeg rekker noe sykehus nei. den første kom på 4 timer med drypp. og den andre kom på 3 timer og det fra jeg våknet om natten til han var ute! så her begynner vi å bli litt spent ja! et lite tips: ver ute i god tid ha alt klart!! når vi fikk første var jeg langt i fra klar med alt jeg trengte..... det er bedre å vere føre var,at du er klar åver at ting kan skje tidlig.lykke til!!

Back
Topp