Med enten Alli eller Xenical?
God effekt? Hvor mye gikk du ned på hvor kort tid?
God effekt? Hvor mye gikk du ned på hvor kort tid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Labambie
Et lite tips fra meg; ha et toalett i umiddelbar nærhet.. [:)] Gikk ned endel, kanskje 20 kg på et halvår. Men jeg, som de fleste andre, ble ødelagt i magen av det..
ORIGINAL: Fridasinmamma
Et lite tips fra meg; ha et toalett i umiddelbar nærhet.. [:)] Gikk ned endel, kanskje 20 kg på et halvår. Men jeg, som de fleste andre, ble ødelagt i magen av det..
Ødelagt åssen da?
Har prøvde Xenical før.. og ja, måtte ha doen i nærheten.. men var fordi jeg ikke var så flink til å spise sundt.. tenkte bare at ja ja, dette fettet tar pillen seg av[8|]
Tenkte at nå skal jeg ha det friskt i minne fra forrige gang.. og prøve å spise minst mulig fett..
Venninnen min bruker Alli nå.. og har gått ned 10 kg på 1/2 år....
Hva brukte du?
Jeg brukte Xenical... Og jeg spiste så og si fettfri mat siden jeg erfarte hvordan magen min ble.. Men det hjalp jo ikke, ble jo bare sånn... [&o] Spiste liksom knekkebrød med tomater på for å ikke få i meg noe fett, og enda ble jeg sånn i magen..
Men det er jo fryktelig effektivt, det er det! [:)]
ORIGINAL: jasRegner me at alt står i bruksanvisningen å sånn, men spørr for det. Er det begrenset tid man sdka gå på de? Kommer alle kiloene tilbake når man slutter hvis man ikke jobber hardt for å holde seg nede? Jeg vet jo at man ska spise sunt og trene ved siden av...
Alli koster 499 for 84 tabletter, og du ska lta 3 stk om dagen..
Pluss at du må ta multivitaminer i tillegg
ORIGINAL: talata
ORIGINAL: jasRegner me at alt står i bruksanvisningen å sånn, men spørr for det. Er det begrenset tid man sdka gå på de? Kommer alle kiloene tilbake når man slutter hvis man ikke jobber hardt for å holde seg nede? Jeg vet jo at man ska spise sunt og trene ved siden av...
ORIGINAL: jasTakk for svar [:D]
ORIGINAL: talata
Skal kun brukes i 6 mnd.
Har ikke peiling på om man går opp i vekt etter man har sluttet...
Har egnetlig ikke stor greie på dette, har prøvd alli litt, men ikke gått ned mer enn 1 kg på 2 uker..
Har ikke hatt antydning til bivirkninger
Det står jo at man kan regne med vekttap på 0,5 kg i uka..-men har hørt om flere som har gått ned mer enn det i uka..
ORIGINAL: tuppamaara
For all del- ikke fis!!! Har du spist et fettrikt måltid så kommer flytende fett ut med fisen. Ikke kult!