Noen med erfaring (Riksen)?

Svirrevipp

Forelsket i forumet
Hei!
Jeg har et lite spørsmål til dere her...
Jeg sitter nemlig litt i sjokk.. Vi var jo på time hos Riksen forrige tirsdag, og fikk beskjed om at ventetiden var ca 4 mnd. Vi ville få et brev før denne tid, med innkalling til time og planlegging av oppstart på medisiner osv.

Vi tenkte med dette at vi ville ha noen mnd på oss, siden det var 4 mnd ventetid...

Men nå, i dag, kom det et brev i posten, og vi er kalt inn til time om 3 (!!!) dager!?
Er det normalt at det skjer så fort? Og er man virkelig på oppstartstime flere mnd før oppstart? Eller betyr dette at vi har gjort et kjempehopp i køen? :confused004

Noen som har noen lure svar?

Jeg er veldig fornøyd med tilbakemelding så fort altså, men også litt i sjokk, for etter såå mange år prøving, så hadde jeg sett for meg litt mer tid til å fordøye det hele.. :smiley-ashamed005 laughing7

Det er vanlig å bli innkalt til førsamtale ganske raskt. Men om 3 dage?!! Det var veldig raskt. Kanskje mer vanling med 3 uker :) Sikkert kommet en avbestilling.
Der avtaler dere når du skal ringe inn menstruasjon og ca nå du skal starte på medisiner. Og hva slags medisiner du skal gå på. Trur du skal belage deg på at det tar 4mnd, så får du heller ta det som en bonus om det går fortere.
Jeg ventet lenge på forsøkene på riksen, bortsett fra nå . Da tok det bare 3mnd.

Lykke til på førsamtale:)

Men dere har vel hatt forsamtale, så det er jo ikke deg dere skal til?! Jeg har bare snakket med min klinikk over tlf og avtalt forsøk etter at vi var til forsamtale :)

Back
Topp