Noen med erfaring om dabbende symptomer og støl/ stikk nedentil tidlig i graviditeten?

Ønsker meg en firkløver

Flørter med forumet
Jeg er nå i uke 5+4. I uke 4-5 hadde jeg mye uvelhet og var mye trøtt. Nå er formen bra, litt ømme bryst bare.. kjenner meg støl og rar nedentil. Har vært hard i magen, nå er den normal igjen. Testene er supersterk og testet 3+ på digital graviditetstest når jeg var 4+6. Har ved mine tidligere fullbårne graviditer vært uggen og kvalm..men husker ikke når det startet. Bruker cyclogest progreston nå .. litt redd det evnt holder tilbake en evnt.abort også. Noen råd?

Jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for, jeg ble mye bedre rundt den tiden også ble jeg værre etterpå. Tenker om du er beskymra kan du snakke med JM eller lege og spørre om UL, JM her har ultralydapparat, det tror jeg legen har og, så da kan de jo se om det er liv iallefall

Jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for, jeg ble mye bedre rundt den tiden også ble jeg værre etterpå. Tenker om du er beskymra kan du snakke med JM eller lege og spørre om UL, JM her har ultralydapparat, det tror jeg legen har og, så da kan de jo se om det er liv iallefall
Så tidlig ser de mest sannsynlig ikke om det er liv, det tryggeste så tidlig er blodprøver med to dagers mellomrom

Så tidlig ser de mest sannsynlig ikke om det er liv, det tryggeste så tidlig er blodprøver med to dagers mellomrom
Åja, det visste jeg ikke, så det i uke 8 men de vokser jo fort de første ukene. Ville uansett snakket med lege eller JM enn å beskymret meg unødig! :Heartred

Er nå 6+4.. nå er jeg nere uggen i allefall. Bestilt meg privat ultralyd på fredag..7+0.. så får vi se . Er så flott å få oppmuntring fra dere. Tusen takk.
Ååå herregud - (jeghar ikke vært her på lenge) - så flott å høre at du er blitt gravid! Jeg er fortsatt i behandling. Hvor mange IVF forsøk har du tatt? Hvilket klaffet? Når har du termin??

Back
Topp