Syns dette virkar spennande, med tanke på barnets hud og miljø, men har aldri brukt det på våre barn. Noken som har tenkt å bruke det? Eller har erfaring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig noen arresterer meg nå, men da jeg vurderte dette i 2010, så kom jeg vel frem til at miljøgevinsten er minimal ettersom man vasker vanvittig mye, og til og med tørketromler dem..
Jeg var storfornøyd med engangsbleiene, deilig å bare brette dem sammen og kaste dem ut.. Denne gangen gidder jeg ikke vurdere noe annet engang.
Men, vet mange sverger til dem, så det er jo en smakssakOg for alt jeg vet så er det kanskje ikke så tungvint som jeg tror heller..
Det blir engangs her.. Orker ikke engang vurdere noe annet![]()
Det blir engangs her.. Orker ikke engang vurdere noe annet![]()
Mulig noen arresterer meg nå, men da jeg vurderte dette i 2010, så kom jeg vel frem til at miljøgevinsten er minimal ettersom man vasker vanvittig mye, og til og med tørketromler dem..
Jeg var storfornøyd med engangsbleiene, deilig å bare brette dem sammen og kaste dem ut.. Denne gangen gidder jeg ikke vurdere noe annet engang.
Men, vet mange sverger til dem, så det er jo en smakssakOg for alt jeg vet så er det kanskje ikke så tungvint som jeg tror heller..
Sniker også littDet er miljøgevinst om du vasker dem og henger til tørk.
http://gronnhverdag.no/app/Aktuelt/Toeybleier-mest-miljoevennlig
Sniker meg ut igjen...![]()
Sniker også littvi merket at det luktet mye mindre av tøybleiene. Hatet den lukta fra bleiebøtta.. ut med den, inn med tøybleier og vaskepose. Etter det luktet det ingenting hos oss
økonomisk sett kan du kjøpe veldig billige bleier på ebay i tillegg til at du sparer hver mnd;-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app