Noen med erfaring med å kjøpe barnevogn brukt på Finn? Samt med «Fiks ferdig»?

Prego91

Første møte med forumet
Vurderer å kjøpe en Bugaboo Buffaloo barnevogn på Finn, men finner ingen i min by. Er kun mulig i andre byer, med sendemuligheter gjennom «Fiks ferdig».

Noen med erfaringer med å kjøpe brukt? Hva er lurt å være obs på? Og er det risiko for at vognen blir ødelagt ved sending i posten?
Noen som har erfaring med bugaboo barnevogner?

Vi kjøpte brukt nå nylig, fikk sendt i posten. Selger/sender hadde pakka vogna VELDIG godt inn, så den var like hel og fin når den kom frem. Skal sies at det var en emmaljunga da :joyful:

Jeg kjøpte en brukt Bugaboo Fox på
Finn med fiks ferdig. Veldig fornøyd. Ser ut til at vognene er i god stand. Babyen kommer snart, så har ikke fått prøvd den ennå :)

Vi kjøpte en cybex e-priam med fiks ferdig, den var også pakket ekstremt godt inn i bobleplast og tape og alt som er, så den var helt hel og fin da den kom frem. Så helt ut som på bildene og e-delen fungerte helt som den skulle :)
Tror nok det er ganske trygt, særlig om man kjøper fra noen som har fått noen vurderinger fra før og fremstår som ryddige selgere. Jeg tenker også det er et pluss med de som har tatt bilde av evt skader og skavanker og det ligger i annonsen så man vet hvor de legger lista for om det er noen «feil» på den :)

Vi har kjøpt alle våre vogner brukt på finn. Den sist fikk vi hjelp til å lever hit i nærheten av et familiemedlem til selger som skulle forbi oss. Var meget fornøyd og alt var som i annonsen. Ingen overraskelse og alt var som det skulle. Vil bare se om selger har mange anmeldelser og at de er utelukkende positive. Om det så er det bare å kjøpe mener jeg :)

Vi kjøpte vogn til eldste brukt på finn. En dyr vogn(emmaljunga nxt90), kjøpte til kanskje 60% av nypris. Fremstod og var vell egentlig i god stand. Første problemet vi fikk var at adaptere til den modellen som gikk med bilstolen var tatt ut av produksjon så det fikk vi ikke tak i. Deretter begynte smådeler å dette av. Og når vi bytta fra bagdel til sittedelen, så låste sittedelen seg etter 2-3mnd bruk. Vogna har derfor blitt sovevogn i bhgen og ingen tør å røre justeringen av ryggen til sittedelen :smiley-ashamed004 Så med andremann ville jeg ha ny vogn, fikk adaptere til bilstolen og garanti og alt er på plass som føles som en trygghet. Brukte ikke så mye mer på å kjøpe ny mot brukt. Vi har også kjøpt en brukt sportsvogn til 400kr, som vi har vært utrolig fornøyd med.
Jeg er fan av å kjøpe brukt sånn egentlig, og er mange fine brukte vogner. Hvis den har vært i bruk noen år så kan det være en fordel at den har vært på service før man kjøper den. Eventuelt selges billig nok til at man selv tenker at det er greit å påkoste en service selv. Den vogna vi kjøpte begynte nok å få småfeil pga alder og uflaks dessverre, og mer knotete å få tak i slitedeler på utgåtte modeller.

Back
Topp