Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nysgjerrig på om noen har vært med på det i Drammen og hvordan du har opplevd det? Jeg er redd det blir mange å forholde seg til under svangerskapet kanskje? Siden jordmødrene rullerer
Nysgjerrig på om noen har vært med på det i Drammen og hvordan du har opplevd det? Jeg er redd det blir mange å forholde seg til under svangerskapet kanskje? Siden jordmødrene rullerer
Jeg har ikke erfaring, men hadde mer enn gjerne hatt det på den måten i svangerskapet. Hadde føltes tryggere og bedre å vite at en/flere av de er med meg gjennom fødselen også, at vi kjente hverandre litt fra før og at de da hadde forhåndskjennskap til tanker jeg hadde gjort meg om fødselen, enn å bli «kjent» med ei det ene skiftet og så måtte bli «kjent» med en ny neste skift mens jeg var i fødsel. Var veldig glad sånn sett for at min forrige fødsel gikk fort, jordmor fra obs. fulgte meg bort på fødestua og ble igjen og tok imot babyen (den kom ca 10 min etter vi kom inn på fødestua . Hun satt til og med på overtid og gjorde seg ferdig med meg før hun dro hjem, noe jeg er veldig takknemlig for, i stede for å få en helt ny når det ble som det ble (siden jeg gikk rett på trykking på føden hadde jeg sikkert ikke tenkt så mye over at det var enda en ny som hjalp til, men når jeg har tenkt på det i ettertid har jeg kjent på at det føltes tryggere at det var et «kjent» fjes/stemme). Kjente også på det på barsel, at det aldri var den samme ansatte på jobb, alltid en ny (var der i 3,5 døgn), litt slitsomt å hele tiden måtte forholde seg til ukjente.