Noen med *erfaring* fra Primark i London?

helen79

Forumet er livet
Noen som har shoppet der, hvordan var det med priser å sånn?

Latterlig billig! [:D]
Men kvaliteten er litt så där, spesielt babyklær med knapper.

Kjempebillig! Men kvaliteten er jo så som så...

46 plagg for 390 kroner sist jeg handla der. Litt små i størrelsen, spesielt bodyene. Ellers helt ok klær! [:D] Skal definitivt handle der neste gang vi skal over og. 

Ikke i Lodon, men hvertfall Primark. Det er kjempebillig!! Jeg betalte for eksempel 9 pund for en hettejakke til meg. Den er vasket mange ganger, og fortsatt akkurat lik. Samme med barneklærne, kjempefine! Hørte om ei som hadde kastet alle trusene og sokkene sine og så oppdaterte hun alt på Primark, og jeg bare lo. Nå vurderer jeg det samme.[8D] Nesten så du sparer inn turen på å reise bort og kjøpe masse barneklær[:D][:D]

Å dette er da til vanlige priser, ikke salg?
Vel, jeg skal hvertfall kose meg.[:D]

Du får et par sko for 2 pund, for å si det sånn!
Latterlig billig..sikkert det samme med kvaliteten!

Du går som sild i tønne der inne, folk tar helt av!

Råder deg til å utforske andre butikker enn den dritbutikken når du først er der[;)]

ORIGINAL: helen79

Å dette er da til vanlige priser, ikke salg?
Vel, jeg skal hvertfall kose meg.[:D]

Vanlige priser der jeg var hvertfall (Aberdeen) eneste jeg har greid å ødelegge er en strikket vest som ble litt tovet da jeg vasket den i maskin, men det visste jeg jo om da jeg gjorde det[8D]

Ikke kaos på butikken heller der da, men tipper London er annerledes ja....

Godt å høre dette, hehe.
Kanskje jeg finner litt til ungene, spes. bukser, det slites[:D][:D]

Veldig billig, men som sagt over ikke alltid like bra kvalitet. Kjøpte noen ballerina sko til 2 pund. De var gode om sommeren. Jakke til 10 pund. Det gjør ikke noe om du gjør noen bomkjøp fordi det koster så og si ingenting. Barneklærene vet jeg dessverre mindre om. Dukka mi var ikke født når jeg var der. Men ville sjekket andre butikker og. Og helst før su drar på primark for alt blir dyrt etter en har vært der.

Det er billig.

Men jeg synes kvaliteten er som så. Er veldig ferdig med den perioden der jeg ville ha flest mulig plagg for pengene, liksom, nå vil jeg heller ha få ting som jeg VIRKELIG vil ha og som jeg vet at jeg kommer til å bruke mye.

Så kommer an på hvordan du tenker, egentlig.

Back
Topp