noen med erfaring av quinny freestyle comfort 3XL??

supermammy

Glad i forumet
er det noen som har denne vogna? er dere fornøyde med den..er den veltesikker? har såå lyst på den!!!!![:D] kan dere fortelle hva som er bra eller dårlig? lurer litt jeg...

takk for svar! tror nok jeg skal ta å prøve den på butikken,,den er jo såå fin....hvem farge har du? har lyst på den sorte,den røde er helt ok.men vet ikke enda,,,

Fikk min i går jeg....kan ikke uttale meg så mye enda.
Har sort bag og sort sitte del!
Har stelleveske fra "little company", og den passer perfekt. Men som sagt så kan den ikke lastet for tung, da vogna blir lett foran...

Gira: hvor mye ga du får vogna?

Importert fra Tyskland: 4100 kr
Bag, vogn, pose.

Jeg har erfart at den er smal i setet, liten og åpen kallesje. Den velter bare du ser på den når du har den vendt med kjøreretningen. Stelleveske tåler den ikke.
Den er bred mellom bakhjulene og kan fort stå fast i butikker osv.
Quinny har et generellt problem med hjulene sine, mange opplever "knepping" i eikene.

jeg har den..
men har ikke testa den ute med barn i enda[:D]
er utrolig mange som har kjøpt den vogna... bare her inne på BV

Kjenner mange som har vogna, og har selv kjøpt den men ikke tatt i bruk enda. Venner er iallefall veldig fornøyde, og har ikke hørt om noen velt. Men har hørt at den sorte kan falme endel i sola, men det er sikkert ikke likt over hele linja. Rødt er jo kjent for å være den fargen som "mistes" fortest. Og kneppinga i hjulene fikses med litt silikonspray på eikene. Vi har kjøpt sandfarget Kjempefin[:D], men smak og behag.

jeg kjenner flere som har den vogna, og alle er veldig fornøyde. vi skal selv kjøpe den til høsten [:D]

Den er bra den,men tung og tar stor plass i bilen.Litt liten oppbevaringsplass under som også er vanskelig å komme til.Ellers fornøyd..

Jeg har hatt vogna og har absolutt ingenting positivt å si om den. Den er tung, kneppingen i eikene ble så aldeles ikke borte med silikonspray, den var veltete, kallesjen var åpen, den ble fort for liten, var bred mellom bakhjulene så den var veldig ufremkommelig, den hadde dårlig løsning på handlekurv under og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke synes den er noe å se på heller[&:]

Vi har denne vognen og er kjempe fornøyd..
Til og med bestemor skryter her! hun mente den var utrolig god på
vinterføre også....noe jeg er helt enig i!
Eneste negative er at man ikkke kan ha en tung veske hengenes på den....
Har ingen knepping i hjulene, har hatt vognen i litt over ett år.........
Min laaaaaaaange treåring får ennå fin plass, men da må jeg ha opp bøylen.
 (som ikke er noe problem!)
I vinter satt han med dress og pledd oppi.
Den ser smal ut men er ikke det, god og lang  i ryggen også.
2-åringen sitter fint i den, kan ennå ha forbrettet opp, enda han er lang han også[;)]
Minstemann hadde skinnpose i vinter og som sagt så er ikke han liten for alderen...[:D]

Lykke til!

Back
Topp