Noen med erfaring av Medela flasker?

marsdrøm <3

Forelsket i forumet
Har en gutt på 3 mnd som ikke vil ta flasken.. Vi har prøvd både Mam å Avent sine men vil ikke ha. Nå har vi kjøpt inn Nuk med latex smokk bare for å prøve å se om han liker det. Men tenkte å prøve Medela sine flasker, hvordan er de?

Har ingen erfaring med medela, men har du prøvd tutkopp? Mange barn forstår ikke flaske men tar tutkopp veldig lett! Min nektet flakse ved 5-6 mnd alder men tutkopp gikk fin fint :)

Min nektet også plutselig flaske rundt 3mnd. Tutekopp ble løsningen. Brukte avent sine (vanlig dagligvarebutikk) og der kan man sette tuten på aventflaskene.

Poden min likte ikke Medela sine flasker, her gikk det i Avent og MAM. Det er veldig individuelt hva babyen liker og ikke.
Jeg ville startet med å kjøpt 1 flaske, og prøvd den noen ganger før jeg eventuelt hadde gått til innkjøp av flere :)

Poden min likte ikke Medela sine flasker, her gikk det i Avent og MAM. Det er veldig individuelt hva babyen liker og ikke.
Jeg ville startet med å kjøpt 1 flaske, og prøvd den noen ganger før jeg eventuelt hadde gått til innkjøp av flere :)
Min liker ikke Avent men kan til nød ta MAM..

Back
Topp