Noen med Emmaljunga Smart duo Combi?

bergfrue

Forumet er livet
VIP
De knottene som er på kalesjen faller av... Argh. Se på vedlagt bilde. Den ble kjøpt i april 2010, og de løsner hver gang vogna slås sammen.. Så var vi på skogstur her om dagen og da spratt den ene av og ble borte. Hvor kan jeg få tak i sånt? Har jeg krav på å få det, ifht reklamasjon og sånt? Noen som har opplevd det? 

Har ikke lagt merke til at noe har falt av hos oss og vår vogn er 1,5 år nå. Skal ta en kikk i morgen da jeg kommer hjem igjen. Kan jo stikke innom der du kjøpte vognen å forhøre deg om de kan bestille ny.

Vår har ikke falt av, men tror de kan fikse det der du kjøpte vogna :) Er verdt et forsøk hvertfall.

Og sånn til senere, så tar vi alltid opp festene og "legger" kalesjen med festene ned mot bagen/setet om du skjønner? For det er for trangt å slå sammen vogna med festene på

Jeg kjøpte min i 07, og her er knottene fortsatt på, så vil tro du kan prøve og reklamere :)

Juni09April11 skrev:
Vår har ikke falt av, men tror de kan fikse det der du kjøpte vogna :) Er verdt et forsøk hvertfall.

Og sånn til senere, så tar vi alltid opp festene og "legger" kalesjen med festene ned mot bagen/setet om du skjønner? For det er for trangt å slå sammen vogna med festene på

Ja, det gjorde vi i starten men det har vi glemt nå gitt.. Er nok derfor.. Hmm.. Vi kjøpte den i Sverige, men har tatt vare på bevis. Har sendt de en mail med samme bildet, så får høre hva de sier :)

Back
Topp