Noen med el på dag 6/7?

Hermine84

Glad i forumet
Mailykken 2025
Hadde en rotete syklus forrige mnd. På 33 dager. Fikk tre topper på el tester, men den blødningen som kom til slutt passet på en måte ikke med noen av de. Temp gav heller aldri noe skikkelig svar. Så mistenker jeg aldri hadde el og derav bare en blødning etter flere forsøk.
Nå på cd 5/6 så får jeg positive el tester igjen og litt kramper som kan minne om el…
Noen har vært borti noe lignende ?

Har du tatt en graviditetstest?
Ja ingenting der dessverre. Fant ut at jeg nå faktisk bare har hatt eggløsning 2 eller maks tre ganger siden august.. og en av de endte da med kjemisk :(

tempa ikke første syklus, men det tok lang tid før TR kom så kan ha vært uten da og. Aldri hatt det sånn før! Alltid hatt helt klokkestabile sykluser :(

Ja ingenting der dessverre. Fant ut at jeg nå faktisk bare har hatt eggløsning 2 eller maks tre ganger siden august.. og en av de endte da med kjemisk :(

tempa ikke første syklus, men det tok lang tid før TR kom så kan ha vært uten da og. Aldri hatt det sånn før! Alltid hatt helt klokkestabile sykluser :(
Jeg vet at når man slutter med prevensjon så kan det ta laang tid før kroppen er i normal syklus igjen. Noen blir gravid med en gang mens noen bruker over 1 år. Prøv å gi det litt tid ❤️ tok noen mnd for meg også å få skikkelig EL igjen

Jeg vet at når man slutter med prevensjon så kan det ta laang tid før kroppen er i normal syklus igjen. Noen blir gravid med en gang mens noen bruker over 1 år. Prøv å gi det litt tid ❤️ tok noen mnd for meg også å få skikkelig EL igjen
Ja det er vel så :( har bare ikke vært sånn tidligere ganger jeg har slutta.. da har det gått med en gang .. sukk..

Jeg sitter faktisk i samme bås som deg .. appen og tester meneder jeg hadde ell på CD 6 ..
forje syklus varte i 32 dager(har fast 26/27 dager . Fikk positiv g test i 2 dager . Men så kom tante rød . En merkelig tante rød vel og merke . Testene blir ikke sterkere .. det er fortsatt skyggestrek på alle g tester …

mn jeg templer ikke så jeg vet ikke om egget har gått forje syklus.

Hadde sterkere skyggestrek på g test cd 6 da eltesten var positiv .

Men nå begynner eltesten å stige igjen, er på cd 12 . Så jeg skjønner ikke noe jeg heller

Forje pp hadde jeg 3 el topper . Rundt cd 14. 18. og 23

G tester begynte å få skygge fra cd 27 og økte til cd 31. så ble det bare en studerings skyggestrek og blødning fra og med cd 32 i 4 dager. Den blødningen var rar.

Cd 5 igjen så er det positiv g test og l test.
Men g testen øker ikke ..

Vedlegg

• IMG_0900.png
    IMG_0900.png
    1,3 MB · Visninger: 46
Jeg sitter faktisk i samme bås som deg .. appen og tester meneder jeg hadde ell på CD 6 ..
forje syklus varte i 32 dager(har fast 26/27 dager . Fikk positiv g test i 2 dager . Men så kom tante rød . En merkelig tante rød vel og merke . Testene blir ikke sterkere .. det er fortsatt skyggestrek på alle g tester …

mn jeg templer ikke så jeg vet ikke om egget har gått forje syklus.

Hadde sterkere skyggestrek på g test cd 6 da eltesten var positiv .

Men nå begynner eltesten å stige igjen, er på cd 12 . Så jeg skjønner ikke noe jeg heller

Forje pp hadde jeg 3 el topper . Rundt cd 14. 18. og 23

G tester begynte å få skygge fra cd 27 og økte til cd 31. så ble det bare en studerings skyggestrek og blødning fra og med cd 32 i 4 dager. Den blødningen var rar.

Cd 5 igjen så er det positiv g test og l test.
Men g testen øker ikke ..
Ja se der ja .. er til å bli kokko sprø av ..:( mine g tester forrige syklus var positive i bare 5 dager før de begynte å dale.. økte i tre også sank.. så det er vel derfor det er blitt ustabilt .. sukk…

Ja se der ja .. er til å bli kokko sprø av ..:( mine g tester forrige syklus var positive i bare 5 dager før de begynte å dale.. økte i tre også sank.. så det er vel derfor det er blitt ustabilt .. sukk…
Jepp, jeg er så frustrert at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :/ eneste vi må gjøre er å smøre oss med tolmodighet:arghh:

Leste at det er lettere å bli gravid igjen etter kjemis/sa.. så da får vi krysse fingrene for at det går denne pp :Heartbigred

Har hatt EL på dag 7-10 flere ganger. Bekreftet med temp og mens kommer 14 dager etterpå. Korteste syklusen har vært på 22 dager.
Vet ikke om det har med alderen min å gjøre..

Hei, tenkte jeg bare skulle si ifra at den første el jeg hadde denne pp slapp ikke da . For hatt en ny nå .
Hvordan ble det med deg ? :)

Vedlegg

• IMG_0931.png
    IMG_0931.png
    1,8 MB · Visninger: 29

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp