Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi skal ha badekar på vaskerommet, så vi er muligens enda rarere da[8D][;)]
er dette et helt nytt hus eller oppussing??? vi skal pusse opp badet og skal ha dusjen midlertidig på vaskerommet, jeg mener vi kan ordne det permanent der.
der vi bodde før hadde vi dusj på vaskerommet. Ble sambo sin dusj det[;)] CDer vi bor nå har vvi vaskemaskin/tørketrommel på badet. eller eventuelt do, dusj og vask på vaskerommet[:D] (har bare ett rom)
Jeg var imot det da vi skulle pusse opp, men er veldig glad for at vi har det nå.
Til vanlig så bruker vi å gå gjennom garasjen og vaskerommet for å gå inn.
Dusjen er genial til å spyle skitne unger, hunden vår og vi bruker faktisk mer dusjen på vaskerommet enn den vi har på badet. (Dusjer i badekaret på badet, så det er mindre søl i å bruke dusjen på vaskerommet)
I tillegg så henger vi fra oss våte klær i den dusjen[:)]
Ble rotete dette, men håper du forstår hva jeg har skrevet[8D]
Vi har badekar på vaskerommet! [:D] Med glassvegg som dekker halve langsiden, så man fint kan stå å dusje der.
Vi pusset opp vaskerommet når vi kjøpte huset. Så flyttet til badekaret fra badet og til vaskerommet, og satte inn dusjkabinett på badet [;)]
Vi har dusj på vaskerommet. Har bestandig vært det pga inngang til badstu fra vaskerommet. Har nettopp satt inn do på vaskerommet også. Veldig praktisk med en dusj til å dusje hunden med. Og før vi pussa opp hadde vi bare den dusjen.
I kjellerleiligheten jeg bodde i før var det dusj i vaskerommet til husvertene. Det var veldig artig å stå der å dusje uten lås på døra samtidig som det var gjennomgang gjennom vaskerommet for å komme inn på datarommet deres i kjelleren. [:-] Var null varme der så var veldig kjekt å dusje midt på vinteren. Dusjet som regel bare etter husvertene hadde lagt seg eller om morgenen før jeg skulle avgårde på skole eller jobb. Vet igrunnen ikke om det er vanlig, men er vel ingenting i veien for å ha dusj der. Mamma bodde sammen med en fyr noen år og han hadde installert dusjkabinett på vaskerommet i kjelleren. Vi ble henvist dit for dusjing når vi var der. Var forsåvidt helt greit det, for var bedre plass der enn på hovedbadet i huset.
Har det ikke selv, men syntes det hørres veldig praktisk ut!!
Vi kunne fint lagt opp til det her, har jo vannrør i veggene der inne, og sluk i gulvet.
Men nå har vi to bad med dusjer, så vi trenger ikke [8D]