Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke Disneyservise, men tilsvarende servise med metallkant. Fikk beskjed i butikken om at vi fint kan vaske dem på skåneprogrammet som er på nye vaskemaskiner. Passer på å bruke halvparten av vanlig oppvaskmiddel. Det har gått helt bra hittil. Når det er sagt har vi tatt et valg om at vi heller vil ha et litt slitt servise som vi har masse gode minner fra enn et plettfritt servise som kun står i skapet fordi alle fatene må håndvaskes hver gang.
Skjønner mannen din godt. Tar jo evigheter av tid med all den oppvasken! SSelvtenker jeg maskinvask ved lav temperatur er vel så skånsomt som håndvask ved oppvaskbørste. Du kan jo prøve med en liten tallerken i første omgang?Jeg har håndvasket hele jula.Gikk fint, men mannen er ikke overbegeistret.
Vi har en eldre maskin, men kan jo ha lavere temperatur
Skjønner mannen din godt. Tar jo evigheter av tid med all den oppvasken! SSelvtenker jeg maskinvask ved lav temperatur er vel så skånsomt som håndvask ved oppvaskbørste. Du kan jo prøve med en liten tallerken i første omgang?