Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MoldeJente23
Jeg lurer på om de som de selger på plantasjen til 199 kr er fake?? De så nesten sånn ut. Vet at her i byen finner man de billigste på Platou til 399..eller var det 499?
ORIGINAL: nina
Jeg lurer på om de som de selger på plantasjen til 199 kr er fake?? De så nesten sånn ut. Vet at her i byen finner man de billigste på Platou til 399..eller var det 499?
de har maaaaange fake rundt omkring som til og med er dyrere enn de ekte så man bør følge med på hva man kjøper. De fake er ikke halvparten så gode som de originale.
Synes de hadde så rare hull, i forhold til de andre jeg har sett [;)]
ORIGINAL: hettie
eg har slike. de e kjempe gode å bruke på harde gulv synes eg.
man ser vel på logoen om det ikke e de ekte? en liten krokkodille.
her i bergen vet eg at de billigste e på platau ( slik det skrives?) der koster de 399. og e ekte[;)]
her i bergen vet eg at de billigste e på platau ( slik det skrives?) der koster de 399. og e ekte[;)]
er enda billigere og bestille fra usa da. Jeg betalte 270 kr inkludert frakt for skoa [:D]
er enda billigere og bestille fra usa da. Jeg betalte 270 kr inkludert frakt for skoa [:D]
oi!!! ja, det var jo mye billigere... kor bestiller man dem då? eg har jo, men av regn nyskjerrighet?[;)]