Noen med crocs-erfaring?

rosenrød

Blir kjent med forumet
Jeg skal bestille crocs-sandaler på nettet. Noen som vet hvor man finner de rimeligste?
Lurer også på størrelsen. Jeg bruker 39 til vanlig. Må jeg da ha str. 6?
ANYONE?[:)]

Jeg prøvde sånne idag. Og jeg måtte ha str. 6, og bruker til vanlig 38 og 39. Men det var god plass i de da.... Skulle gjerne hatt str. 5,5.........

eg har cayman i str 6 (w6 m4), brukar 36 til vanlig. På taylorshoes.com er det ein sånn tabell der du finn ut kva str du skal ha.

ORIGINAL: MoldeJente23

Jeg lurer på om de som de selger på plantasjen til 199 kr er fake?? De så nesten sånn ut. Vet at her i byen finner man de billigste på Platou til 399..eller var det 499?

de har maaaaange fake rundt omkring som til og med er dyrere enn de ekte så man bør følge med på hva man kjøper. De fake er ikke halvparten så gode som de originale.

ORIGINAL: nina

Jeg lurer på om de som de selger på plantasjen til 199 kr er fake?? De så nesten sånn ut. Vet at her i byen finner man de billigste på Platou til 399..eller var det 499?

de har maaaaange fake rundt omkring som til og med er dyrere enn de ekte så man bør følge med på hva man kjøper. De fake er ikke halvparten så gode som de originale.

Synes de hadde så rare hull, i forhold til de andre jeg har sett [;)]

ja, "luftehulla" er ikke like. Og de som er fake lukter noe helt forferdelig. Kjenner lukta på lang avstand. Og de fake er mye større i størrelsene.

eg har slike. de e kjempe gode å bruke på harde gulv synes eg.

man ser vel på logoen om det ikke e de ekte? en liten krokkodille.

her i bergen vet eg at de billigste e på platau ( slik det skrives?) der koster de 399. og e ekte[;)]

ORIGINAL: hettie

her i bergen vet eg at de billigste e på platau ( slik det skrives?) der koster de 399. og e ekte[;)]

er enda billigere og bestille fra usa da. Jeg betalte 270 kr inkludert frakt for skoa [:D]

er enda billigere og bestille fra usa da. Jeg betalte 270 kr inkludert frakt for skoa [:D]

oi!!! ja, det var jo mye billigere... kor bestiller man dem då? eg har jo, men av regn nyskjerrighet?[;)]

oi!!! ja, det var jo mye billigere... kor bestiller man dem då? eg har jo, men av regn nyskjerrighet?[;)]

jeg kjøpte mine (og emma sine) på www.taylorshoes.com. de kostet 270 inkludert porto, men pga toll kan man bare bestille ett og ett oar. tok kun ei uke før jeg fikk dem [:D]
emma forguder sine! hun har de her:

de heter mary jane og er en smalere modell, med ei ekstra reim oppå....

Back
Topp