Noen med cravings allerede?

Gullfisk91

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Oktoberskatter 2014
Noen som allerede merke sug etter bestemte matvarer?

med begge guttene var jeg gal etter wienerbrød og sjokomelk, denne gangen er jeg fått skikkelig saltsugen, og har blitt skikkelig middagsglad :woot:
Ikke typisk meg i det hele tatt:rolleyes:
 
Har ikke fått noe enda :hilarious: Men så spennende at du alt har fått! Kanskje det blir en jente denne gangen siden du opplever det ulikt :hilarious:
 
Helt anticravings her :depressed: ikke lyst på noe annet enn helmelk, men det drikker jeg jo en liter av daglig uansett. og har gjort de siste 20 årene :laughing002 nå klarer jeg ikke lukten av stekt smør og honning. Og generelt middagslukt gjør meg kvalm.
 
Ja! Svære norske epler og mozell light brus :smiley-bounce012

Jeg som vanligvis ikke er noe spesielt glad i slik type brus.. :laughing001
Jeg har også drukket en del Mozell light i disse ukene. :whacky011 fordi jeg ikke kan drikke Pepsi Max. Pleier egentlig ikke å drikke så mye brus i det hele tatt.
 
Eneste jeg omtrent får i meg nå er Marie kjeks!
 
Føler jeg har lyst på alt som er usunt! Får fortsette å holde meg i skinnet :eek:
 
Jeg har lyst på alt som er usunt.. så nå må jeg stramme litt inn framover:p:shifty:
 
Sjokolademelk, drukket det hver dag den siste uke. :banghead:
 
Er det bare meg som har hatt luktecravings? I svangerskapet med storesøster så var jeg kun litt fysen på sure ting i starten. Men jeg hadde helt syke luktecravings. Nyvasket tøy luktet plutselig orgasmisk. Vasket masse flere ganger bare for å stå lenge å lukte. Kjørte neste daglig på Ikea for jeg syns det luktet så godt der :D og tannpuss! Det ble også orgasmisk. Fikk en så deilig følelse av å pusse tenner og tunge skikkelig. Nesten orgasme. Kroppen er rar :smiley-bounce022
 
Er det bare meg som har hatt luktecravings? I svangerskapet med storesøster så var jeg kun litt fysen på sure ting i starten. Men jeg hadde helt syke luktecravings. Nyvasket tøy luktet plutselig orgasmisk. Vasket masse flere ganger bare for å stå lenge å lukte. Kjørte neste daglig på Ikea for jeg syns det luktet så godt der :D og tannpuss! Det ble også orgasmisk. Fikk en så deilig følelse av å pusse tenner og tunge skikkelig. Nesten orgasme. Kroppen er rar :smiley-bounce022
Hadde det sånn forrige gang når jeg åpnet oppvaskmaskinen i det den var ferdig:hilarious:
 
Akkurat som i forrige svangerskap så får jeg helt fnatt av tanken på sjokolade:depressed: (Og vi som vanligvis spiser minst tre plater i uka). Ser ut som at det blir likt som sist, frukt og grønnsaker:happy: Akkurat stappa i meg en boks med cherrytomater:happy:
 
Akkurat som i forrige svangerskap så får jeg helt fnatt av tanken på sjokolade:depressed: (Og vi som vanligvis spiser minst tre plater i uka). Ser ut som at det blir likt som sist, frukt og grønnsaker:happy: Akkurat stappa i meg en boks med cherrytomater:happy:


Heldige deg :)
 
Akkurat som i forrige svangerskap så får jeg helt fnatt av tanken på sjokolade:depressed: (Og vi som vanligvis spiser minst tre plater i uka). Ser ut som at det blir likt som sist, frukt og grønnsaker:happy: Akkurat stappa i meg en boks med cherrytomater:happy:
Heldiggris! Jeg har lyst på alt søtt :p:p Sunt og praktisk å ha lyst på frukt og grønt da!
 
Back
Topp