Noen med brun utflod?

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Og likevel gått bra?

Jeg begynte med litt brun utflod igår. Så idag tidlig kom det litt friskt blod. Nå er det bare litt brunt igjen. Ingen smerter. Men blir jo redd det er starten på en SA. Jeg husker ikke om jeg hadde noe brun utflod eller blod sist gang. Dette er mitt fjerde svangerskap. Aldri mistet før, så utrolig kjedelig om jeg skal oppleve det :(

Har tidlig ul klokka 16 idag.

Kan det gå bra selv med brun utflod?

Jeg har hatt litt rødt, som har gått over til brunt i to runder denne gangen. Var på ul i går. Alt så fint ut og blødningen kunne ikke lokaliseres, så mest sannsynlig bare skjøre slimhinner :)

Ja for altså.... unnskyld detaljer. Men blødningen kom liksom når jeg skulle gjøre nr 2 på do. Blødningen kom fra skjeden, men at det kan jo være at blodkar eller slimhinner "brister" litt.
Aldri hatt en sa før heldigvis. Men da blør man vel mye mer og har smerter?

Håper dette er noe uskyldig.

Ja for altså.... unnskyld detaljer. Men blødningen kom liksom når jeg skulle gjøre nr 2 på do. Blødningen kom fra skjeden, men at det kan jo være at blodkar eller slimhinner "brister" litt.
Aldri hatt en sa før heldigvis. Men da blør man vel mye mer og har smerter?

Håper dette er noe uskyldig.

Det er hvertfall ikke uvanlig at det blir en rift i skjeden når man må trykke litt på do. Gyn sa det da jeg nevne blødningene. ;)
En SA kan starte på ulike måter, men at du ikke har smerter er et godt tegn :)

Jeg har blødd både brunt og rødt tolv dager i strekk, tok UL og så hjertet. Var visst en gammel oppsamling fra da det fester seg :)

Masse lykke til på ul :Heartred

Hei alle sammen :) var på ultralyd torsdag. Etter å ha hatt brunt utflod og litt blod. Der kunne vi se en bitteliten prikk med er hjerte som dunker [emoji173]
Men igår kom det litt blod igjen og idag er det brunt.. jeg har ingen smerter. Aldri mister før, men syns liksom det er rart at dette skal gå veien? Var hos en jordmor og tok ultralyd. Fikk egentlig ingen forklaring på blødningene, bare at noen blødde litt.
Så hvordan skal jeg forholde meg til dette? Vi så hjertet slå og syns ikke blødningene jeg har hatt er store nok til å tro jeg har mistet, men er jo litt rart jeg skal blø?

Hei alle sammen :) var på ultralyd torsdag. Etter å ha hatt brunt utflod og litt blod. Der kunne vi se en bitteliten prikk med er hjerte som dunker [emoji173]
Men igår kom det litt blod igjen og idag er det brunt.. jeg har ingen smerter. Aldri mister før, men syns liksom det er rart at dette skal gå veien? Var hos en jordmor og tok ultralyd. Fikk egentlig ingen forklaring på blødningene, bare at noen blødde litt.
Så hvordan skal jeg forholde meg til dette? Vi så hjertet slå og syns ikke blødningene jeg har hatt er store nok til å tro jeg har mistet, men er jo litt rart jeg skal blø?

Bare UL i seg selv kan gjøre at du blør litt i ettertid. Mange opplever ufarlig blødninger tidlig i svangerskapet og en må bare lære seg å leve med dem dessverre...

Uansett slitsomt å føle seg så usikker og utrygg. Selv om hjertet slo og alt...

Hadde du også blødninger?

Jeg blødde både før og etter TUL.
Gyn beroliget med at det var veldig vanlig og at det ikke kom fra svangerskapet.
Sannsynligvis fra slimhinner.

Når man har sett hjerte slå er sannsynligheten stor for at det skal gå bra :)

Jeg blødde både før og etter TUL.
Gyn beroliget med at det var veldig vanlig og at det ikke kom fra svangerskapet.
Sannsynligvis fra slimhinner.

Når man har sett hjerte slå er sannsynligheten stor for at det skal gå bra :)

Tusen takk for at du beroliger meg litt [emoji3]
Jordmoren jeg var hos sa at det skjer jo en gang iblant at man mister selv om hjertet slår, men de fleste mister faktisk før hjertet i hele tatt har begynt å slå ofte.....
Prøver trøste meg litt med det. Og ingen smerter.

Hvordan har blødningene dine vært? Har du hatt brun utflod i etterkant da? Får du noe mer oppfølging?

Hvordan har blødningene dine vært? Har du hatt brun utflod i etterkant da? Får du noe mer oppfølging?

Var spørsmålet til meg?
Jeg blødde i ca 4 dager etter UL, og ikke sett noe siden. Har ikke noe mer oppfølging, men skal snart på en ny TUL privat + første svangerskapskontroll hos jm.

Back
Topp