KneHøna Glad i forumet 13 Aug 2009 #1 Jeg vet vi har lite plass i baksete, og er i tvil om dette sete passer. Har noen dette setet i en a4, eller kan anbefale andre som passer bra?[:)]
Jeg vet vi har lite plass i baksete, og er i tvil om dette sete passer. Har noen dette setet i en a4, eller kan anbefale andre som passer bra?[:)]
N Natalie og Auroras mamma Spire i magen <3 13 Aug 2009 #2 Passer i vår bmw 320 stasjonsvogn, og de bilene er vel ganske lik på størrelse[;)]
A Amiee Elsker forumet 13 Aug 2009 #5 VI har en 2004 modell, audi A4, og setet passer helt fint! Blir litt trangt i passasjersetet, jeg er 172 høy, og jeg sitter helt greit[:)]
VI har en 2004 modell, audi A4, og setet passer helt fint! Blir litt trangt i passasjersetet, jeg er 172 høy, og jeg sitter helt greit[:)]
KneHøna Glad i forumet 13 Aug 2009 #6 Tusen takk for svar :) Ja, vi kommer uansett til og prøve først, men greit å høre litt først [:)]
LilleBlome Glad i forumet 13 Aug 2009 #7 Jeg har Audi A4 Stasjonsvogn, 05-mod, og har dette setet. Passer helt topp her![:D]