Noen med BMI over 30 her?

Mollyver

Betatt av forumet
Noen andre med BMI over 30 her inne? Hvis du vil dele, hva er din BMI, har du vært gravid før med høy BMI, og hvordan går det? Stresser du med det?

Jeg har selv BMI på 35 og stresser en del med det må jeg si. Hadde BMI på 31 forrige svangerskap, så litt mindre da, men gikk opp 25 kg i tillegg den gangen, så på slutten var nok BMI nærmere 40. Men hadde likevel et veldig problemfritt svangerskap og en rask fødsel (3 timer).

Håper likevel jeg greier å ikke gå opp så mye denne gangen.

Ja, har vært rundt 35 de to foregående , vet ikke nå pga vekta ikke virker, men er nok noe tyngre. Stresser litt, og har periodevis mange vonde tanker, men kan ikke ta abort pga det liksom. (Ja, jeg har tenkt tanken...) Har ikke hatt BMI-relaterte problemer i svangerskapet, har hatt lange og vonde fødsler, men vet ikke om det har noen sammenheng. Må jo bare gjøre mitt beste med å trene mest mulig og spise minst mulig (...), men hadde tenkt at jeg ikke ville være i denne situasjonen igjen .

Min BMI ligger rundt 30, og stresser ikke helt med det..føler meg ikke stor, men mer normal faktisk.. sist svangerskap hadde jeg litt mindre BMI men gikk opp over 20 kg på veldig kort tid helt i slutten.. som jeg ikke helt tok av etterpå.. :) jeg stresser ikke denne gangen selv om en BMI kalkulator sier at jeg er stor fordi kroppen er forskjellig fra person til person! :)

Jeg har også høy bmi, men har ikke tenkt at det skal være et problem. Har fått friske barn tidligere og jeg ser heller ikke for stor ut ift høyde. Så tenker ikke noe særlig på bmi.

Back
Topp