Noen med bekkenplager?

Skrulletulla

Gift med forumet
Når er det værst? Og går dere til noe form for behandling?

Værst for meg på kvelden,natta og når jeg står opp.. Stivner liksom helt og vondt å komme !igang" igjen,når jeg reiser meg.. Håper ikke de blir verre.. [&:]

For meg er det verst etter at jeg har lagt meg ned, så hvil i slabenken eller på sofaen er nå bytta ut med en stol i steden. I blandt låser det seg etter at jeg har lagt meg i senga og får da problemer med å snu meg. En periode var det vondt hver dag og også når jeg gikk vanlig, men gladmelding: det er mulig at det går over litt også.[:)] Jeg så for meg en hverdag med krykker, men nå har det vært levbart en ukes tid uten daglige vonter, jippi. Håper det fortsetter slik litt til [:D]

Jeg fikk bekkensmertene allerede i uke 8, og går til fysioterapeaut men håper nå på og kunne drøye litt før neste time igjen, og se ann hvordan det utvikler seg.

Jeg slet noe veldig med bekkenet mitt frem til uke 20. Har litt vondt og stivner lett fremdeles, men det aller værste har gitt seg utrolig nokk.

Det beste er når jeg tar det med ro, men står og går mye på jobben så blir
helt gåen i bekkenet... Men er ikke så ille enda heldigvis, men kan fortsatt komme, gikk på krykker de siste mnd sist gang. Håper jeg slipper det.
Ligge i sengen er også til tider vondt. [&:]

Jeg får i vondt i lysken på høyre side når jeg går, spesielt i nedoverbakker. Får vondt bak nederst i ryggen når jeg sitter eller ligger for lenge. Men sliter heldigvis ikke med å ligge i sengen, men nå har jeg en veldig god seng, som sikkert hjelper mye. Jeg går til manuell terapeut 1 gang i uken. Og har en tøye øvelse som jeg gjør hjemme.

værst for meg er på slutten av endt dag når jeg har vært i mye begevelse. Og når jeg sitter eller ligger..

ORIGINAL: Spent24

værst for meg er på slutten av endt dag når jeg har vært i mye begevelse. Og når jeg sitter eller ligger..

samme som meg det [&:]

hva skal man kjenne etter om man har bekkenplager? jeg har aldri hatt vondt der tror jeg, men jeg får vondt på hver side av livmoren nederst i magen når jeg gåri oppoverbakke, og et par netter har jeg kjent at det er noe som presser nede i ryggen..Kan dette være bekkenplager eller føles det annerledes ut?

For meg er det garantert verst på kvelden! Enkelte kvelder har jeg så vondt til slutt at jeg knapt klarer å bevege meg.. Da går jeg og vagger og stønner og offer meg, alt er vondt [:'(]
Men det er som oftest på dager det har vært stress på jobb, og så må jo hunden ha sine turer..

Men går på sånn gruppetrening en gang i uken, og synes det hjelper[:)] Det har iallefall ikke blitt verre [:)]

Fikk bekkenproblemer allerede i uke 10.. Fra da og frem til ca uke 18 slet jeg masse. Da hadde jeg isjas lignende stråling nedover foten og vondt inne i sete liksom. Dette var verre når jeg hadde vært litt i aktivitet og bedre når jeg hadde vært helt i ro.. Etter akupunktur behandling og fysioterapi har jeg bare litt smerter foran i skambeinet/lysken og smertene bak i setemuskulaturen kommer kun når jeg har vært altfor mye i aktivitet..

Har hatt plager siden uke 16.. Har ikke fått noe behandling ennå, men har kjøpt meg et bekkenbelte..Hakke brukt det så mye ennå så kan ikke si om det hjelper..

Syns det er værst når jeg sitter og går.. Og av og til når eg ligger har jeg problemer med å reise meg.. Kan absolutt ikke stå på et bein, så må sette meg hvis eg skal ta på/av sokker, bukse eller sko. Bæring gjør det også værre.. Måtte ha en dag på krykker også, da eg strakk noe inni der når eg skulle sette meg i sofaen.. Må passe på å ta det rolig selv om eg har en god dag..

hatt bekkenløsning siden jeg blei gravid faktisk, jeg skjønte jeg var gravid på den måten.. jeg har mest vondt om kvelden etter jeg har lagt meg og ved aktivitet.. ha gått på krykker siden uke 12, jeg går veldig dårlig og da er det bedre å bruke krykker. sist blei jeg bedre da sønnen min festet seg, så håååper på det denne gangen også[:)] 
jeg går til fysio, men føler det har liten effekt denne gangen.. det beste er å ta det veldig med ro..

For et par uker siden kunne jeg nesten ikke gå mot slutten av lange vakter. Så ble jeg bedre igjen , heldigvis. Nå er det mer jevn verk hele tiden - som forverres utover dagen og kvelden-

I tillegg skal det lite til før det låser seg hvis jeg løfter uten å tenke teknikk.

Blir spennende å se hvordan dette går de neste 3 mnd når jeg taper hele fedrekvoten om jeg blir sykemeldt.

off her e d verst hele dagen[:'(] e slite virkeli!!!! men men.. e he begynt i sånn bekkenløsningsgruppe no da, men va på første timen på mandag å da blei e bare verre så e håpe virkeli at d bli bedre etterhvert[;)]

Back
Topp