noen med barn på 2 mnd++

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Heisann, jeg har en gutt på 2 mnd + han var 2 mnd den 25 februar
tida går så fort.
men kjeder egentlig livet ta meg ved å gå hjemme.
noen andre som gjør d.
er det noen her som har barna deres i egen seng enda? jeg prøver litt jeg men er ik lett,er så godt å ha han ved siden av meg om natta....

i natt sku jeg prøve å ha han i egen seng på soverommet vårt,men måtte mate han ved1 tiden på natta å da sovna jeg med han ved puppen hehe.......
nytt forsøk i natt...
klemmer

her er nurket mitt....

hei hei[:D]

jeg har ei jente på snart 8mnd. Jeg skal ikke fortelle deg hva du skal gjøre å ikke gjøre. D[:D]etr er du som r mamma til ditt barn å du betemmer. Jeg ville bare gi et råd. Men sammsoving er ikke særlig bra med tanke på fremtiden. Når barna er gammle nok til å forstå, så er det en selvfølge at di vil ligge der de får masse god kos å kansje litt pupp når di vil. Å dette er ikke så bra for fremtiden deres med tanke på å sove alene når dere er trøtte. Jenta våres er jo snart 8 mnd å ganske aktiv hun får komme oppi sengen om morgenen da kryper hun rundt å utforsker litt, å det er ikke særlig behagelig å sove med et barn som utforsker ansiktet ditt å ikke alltid er like forsiktig hihi. Ikke nok med det så prater hun så høyt å jabber i et sett hihi å det tror eg hadde blitt slittsomt i lengden dersom hu sko sover i samme seng som oss også. Jeg har felles kjennte som sliter med å få barna til å sove alene nå pga samsoving fra begynnelsen av. de små der venner seg for til gode ting de liker. Men er knallvanskelig å venne dem av igjen. Å sist så leste jeg i foreldre å barnladet på en forskning om krybbedød å samsoving øker risikoen der. så det var siste gang Jenta sov sammen med oss. Jeg sier ikke dette for å skremme deg. slapp av å gjør hva du liker best du kjenner barnet ditt bedre enn alle andre de er du som er mammen til barnet. men tenk på fremtiden det beste er om barnet lærer seg å sove alene:) lykke til da[:D]

takk for rådet:) men jeg er enig men er ikke alltid lett.har ei datter på 19 mnd oxo,hun sov litt hos meg oxo samboeren min liker ikke at de sover i samme seng som oss pgr.redd for å legge seg oppå dem,men man gjør jo ikke det da. jenta vår fikk eget rom og sprinkelseng når hun var 4 mnd,å der har hun ligget fra dag 1 da vi begynte gikk kjempe bra,bedre enn vi hadde trodd.
gutten vår skal vi begynne å legge i seng nå,la han klokka 8 oppe i senga si, han har sovet siden håper han fortsetter å sove til natta.....
da skal jeg ikke sovne å se hvordan det går å ha han der.....
det går nok bra.
ja jeg skal ikke ha unga mine oppe i senga når de er store kjenner noen som har unga sine i senga hver natt og dette er unger som går på barneskolen,skjønner ikke at de orker. men men,det er jo noen som trives godt med det da å da skal man jo ikke bry seg borti det. men jeg sier at jeg hadde ikke orka det.
etter hvert som gutten vår har blitt 3-4 mnd å fått en bra rutine,så har vi tenkt at han skal få dele rom med søstra si til huset vi skal bygge er ferdig. for har bare 2 soverom nå et til oss og ett til unga... men det skal nok gå bra serru.... klemmer

Back
Topp