TralleTonetroll1
Blir kjent med forumet
I familien vår har mormor til lillesuppa hatt astma som barn, og snuppas søskenbarn hadde også astma som barn.. Jeg hadde allergi mot nøtter og div. som barn, ingenting nå.. Mormor er fremdeles kjempeallergisk.
Dere som har barn med astma, når begynte dere å merke at noe ikke var som det skulle?
Jeg er så redd lillemor begynner å utvikle astma. Synes hun er tung i pusten, peser liksom, spesiellt når hun anstrenger seg.
Var hos lege i dag (turnuslege), han kunne ikke høre noen astmatiske lyder i brystet hennes. Han mente også at man må se på flere ting, som mindre matlys, leker mindre, osv osv...
Og at det er skjeldent at barn under 2 år har "skikkelig" astma.
Men det kan da likevel ikke være normalt at hun skal være så tung i pusten??
Nå skal det sies at hun er forkjølt nå, og nå er det verre enn det bruker å være.
Dere som har barn med astma, når begynte dere å merke at noe ikke var som det skulle?
Jeg er så redd lillemor begynner å utvikle astma. Synes hun er tung i pusten, peser liksom, spesiellt når hun anstrenger seg.
Var hos lege i dag (turnuslege), han kunne ikke høre noen astmatiske lyder i brystet hennes. Han mente også at man må se på flere ting, som mindre matlys, leker mindre, osv osv...
Og at det er skjeldent at barn under 2 år har "skikkelig" astma.
Men det kan da likevel ikke være normalt at hun skal være så tung i pusten??
Nå skal det sies at hun er forkjølt nå, og nå er det verre enn det bruker å være.