Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tinajulekule
Kanskje, men hun er bare 18mndr, går foreløbig til småbarnsteamet på BUP...
Jeg har selv adhd, men fikk ikke vite det før i slutten av 07, etter det fikk jeg medisiner, og bedre hjelp og tilrettelegging på skolen..
nå er jeg 18år og umedisinert (skal snart begynne igjen) å sliter endel på skolen,men får den hjelper de kan gi, jeg sliter også veldig mye med stress og indre uro, og er henvist til DPS mye pga. det :)
Foreløbig med vesla, så trives hun i barnehagen,så jeg har henne der en del selvom jeg kanskje har fri fra skolen, der får hun mye stimuli, å masse plass å røre seg på (hun på løper mye)
Også er hun kjempe glad i å være ute å base/leke/løpe
ORIGINAL: BMWtøsa
Jeg har selv adhd, men fikk ikke vite det før i slutten av 07, etter det fikk jeg medisiner, og bedre hjelp og tilrettelegging på skolen..
nå er jeg 18år og umedisinert (skal snart begynne igjen) å sliter endel på skolen,men får den hjelper de kan gi, jeg sliter også veldig mye med stress og indre uro, og er henvist til DPS mye pga. det :)
Foreløbig med vesla, så trives hun i barnehagen,så jeg har henne der en del selvom jeg kanskje har fri fra skolen, der får hun mye stimuli, å masse plass å røre seg på (hun på løper mye)
oi det var tidlig med datteren din,kan jeg spørre hvorfor hun er til utredning så tidlig?
ORIGINAL: BMWtøsa
oi det var tidlig med datteren din,kan jeg spørre hvorfor hun er til utredning så tidlig?
Fordi hun er så aktiv, på 1års kontrollen, å en etterkontroll etter det så dem at ho var veldig urolig, å i barnehagen er hun mer aktiv enn di andre barna,for hun bare løper og løper og løper og løper HELE dagen,og er det en åpen dør så stikker hun av, gang på gang..
Ogsånn er hun hjemme også, løper og løper, veldig urolig, har ikke tid til noen ting (f.eks å leke eller se i bok), skal bare løpe rundt å utforske..
Biter på ting (biter sunt ting) hele tiden, uten at hun klør noe særlig.
blir fort sint og/eller frustrert..
Også har hun begynt å få noen sånne sinneanfall