Noen med barn fra før som har hatt Britax vogn?

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Hva synes du? Positivt negativ? Hvilken type Britax vogn var det?

Er den vognen som har prisklassen lommeboka mi synes er grei, skjønt... har lyst på Emmaljunga, men synes det er for drøyt å betale 10000++
Og har funnet en grei pakke med Britax hvor også base og sete til bil er med.
Men vet ikke.... liker egentlig ikke vogna så godt, men mannen elsker den

Jeg har Britax Go Next 2016 til gutten min på 1.5 år.
Betalte vel 8990,- + terrenghjul + regn/myggtrekk. Kjøpte også Britax sete utenom så det enkelt kunne settes på vogn uten å måtte ha med adapter [emoji6]

Vet om noen som har den rimeligere versjonen, og de er også fornøyd med si vogn.

Skrevet litt om den her
Vognjungelen:

http://forum.babyverden.no/index.php?threads/Vognjungelen.1885679/

Og troooor det står noe her
Vognvalg?:

http://forum.babyverden.no/index.php?threads/Vognvalg?.1880630/

Vi kommer til å gå for Britax Go Next eller Britax Go Big. Synes de er utrolig gode å trille, samt har alle egenskaper som vi ønsker i en vogn :) Lett å legge sammen er de og!

Vi har britax go next :) vært veldig fornøyd med den. Enkel og trille, tar ikke for stor plass, lett å slå sammen osv [emoji4]

Hva synes du? Positivt negativ? Hvilken type Britax vogn var det?

Er den vognen som har prisklassen lommeboka mi synes er grei, skjønt... har lyst på Emmaljunga, men synes det er for drøyt å betale 10000++
Og har funnet en grei pakke med Britax hvor også base og sete til bil er med.
Men vet ikke.... liker egentlig ikke vogna så godt, men mannen elsker den

Ingen erfaring med Britax, men det er jo et enormt bruktmarked for Emmaljunga hvis du synes det blir for dyrt med ny. Det er virkelig fantastiske vogner :)

Ingen erfaring med Britax, men det er jo et enormt bruktmarked for Emmaljunga hvis du synes det blir for dyrt med ny. Det er virkelig fantastiske vogner :)
Ja, jeg har lett på finn.no og det mye fint der, men alle skal omtrent ha rundt 7000 for ei vogn som er fra 2014/2015 og man får jo splitter nye for samme pris av et annet merke...
Skal ikke være lett :p
Meeeeen... enda litt tid på meg, må jo ikke bestemme meg i morgen

Back
Topp