Noen med babyer som ikke vil kjøre bil?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Jeg gruer meg som et uvær til til søndag, da skal vi kjøre hjem fra fjellet 5 timer i bil med skrike baby!

Opp på torsdag kjører vi klokken syv åthe tiden, så da regner jeg med at hun sover som hun pleier om natten;)

Vi er i skrivende stund ute å kjører bil, en times kjøring og hun har sovet ti min i alt, resten har hun skreket. Mannen og jeg sitter å små krangler i ren frustrasjon over det;(

Noen som har noen gode råd?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Huff da... :(

Hørtes virkelig pyton ut.
Har du forsøkt å slå vifta på fullt? S
pille musikk hun kanskje har et forhold til?
Feste en leke/ noe hun kan se på enten på bilstol eller setet hun på?

Tror ikke jeg har noen flere tips på lager desverre... :(

Her må luen av for ho blir hysterisk av den... Og så spiller vi ylvis the fox så sovne hu... :P
Men på vei heim fra lillestrøm på søndag på slutten var ho lei og skreik itte mat hele veien.. :(
Kansje prøve å la være å kjøre på ettermiddagen hvis babyen e mest urolig då?
For det var problemet hos oss..

Jente 27.07.13 <3

Her må luen av for ho blir hysterisk av den... Og så spiller vi ylvis the fox så sovne hu... :P
Men på vei heim fra lillestrøm på søndag på slutten var ho lei og skreik itte mat hele veien.. :(
Kansje prøve å la være å kjøre på ettermiddagen hvis babyen e mest urolig då?
For det var problemet hos oss..

Jente 27.07.13 <3
Her er det vist ingen forskjell på morgen eller kveld. Det var mye bedre etter kiropraktor for to uker siden men nå er vi vist tilbake i samme tullet.

Å kjøre på hennes premisser fungerer best.

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Vi må også ta av luen! Han blir skikkelig pødden av den! Men syns han er noe bedre nå enn før, heldigvis! For nå begynner det å bli kjøligere.

Markus har fra starten av pleid å sovne i bil, men de siste par ukene, så er det i bilstolen han har klikket mest..:( Han har forsåvidt også begynt å bli sur i bæresele(!), de to tingene som funket før. Pass på å gi mat før dere kjører, og kanskje også dobbelsjekke at bilsetet er riktig justert. Så hun ikke sitter feil/ubehagelig. Kan det være hun har for mye tøy på seg og blir varm? Kan også hende hun griner fordi hun er trøtt, det gjør Markus. (Var på IKEA på mandag, da vrælte han de første 10 minuttene av hjemturen, men så plutselig ble det stille, da sovnet han).

Han min liker ikkje å kjøre bil, samme med storesøstera på 3 år. Minsten hyler i ett, og storesøster griner og klager på ryggen og magen... Så her er det jæ#%€# frustretende på langkjøringer. Bykjøring er og et mareritt, men vurderer å koble ut airbag og ha han fremme når vi kjører her hjemme.

Her liker hab bilkjøring. Men mellomste hatet det og gjør det enda.. ingen gode tips!

Sendt fra mobilen min ♥

Min elsker å kjøre bil! Gråter om vi stopper. Hi hi!
Ingen gode råd, men håper dere får en ok biltur.

Huff så kjedelig. Her elsker han å kjøre bil, og sitte i bilsetet generelt. Er han urolig og ikke roer seg kan jeg sette han der litt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kanskje det hjelper om dere gjør som de som har litt skrekk for vognen? Legg ett klesplagg som du har brukt i "under" hodet eller i nærheten av henne slik at hun lukter deg. Fungerer jo i vogn så kanskje det kan funke i bil også!

Han min liker ikkje å kjøre bil, samme med storesøstera på 3 år. Minsten hyler i ett, og storesøster griner og klager på ryggen og magen... Så her er det jæ#%€# frustretende på langkjøringer. Bykjøring er og et mareritt, men vurderer å koble ut airbag og ha han fremme når vi kjører her hjemme.

Kunne kanskje forsøkt dvd-spiller til treåringen?
Det funker bra her. ;)

Frøkna mi hata og kjøre bil.. Hylskrek hver gang, kunne ikke skjønne hvorfor hun gjorde det! I begynnelsen satt jeg baki hvis vi var på biltur, hjalp litt, men ikke mye.. Jeg kjøpte speil som henger på nakkestøtta, det kikker hun ofte i, dette hjalp litt! Men vi var på biltur i en annen bil hvor vi brukte bilstolen rett i setet uten base og frøkna var rolig og sov hele turen på 2 timer :o Så hun sitter med andre ord ikke noe godt med basen :)

Back
Topp