noen med B12 mangel?

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
begynner å lure på om det er det jeg har.. legetime i mrg for å ta blodprøver.

er totalt utmattet,men sover mer enn nok i snitt.
trøtt om jeg har sovet 7,8,9timer,da snakker vi så trøtt at jeg holder på å sovne
svimmel
svartner for øynene
ikke sulten,mer uggen/kvalm
IKKE gravid

Sånn føler jeg meg også. Har lavt stoffskifte da. Men det er riktignok stabilisert. Så jeg lurer jo litt på det samme selv.[8|]

ORIGINAL: *miss think alot*

Sånn føler jeg meg også. Har lavt stoffskifte da. Men det er riktignok stabilisert. Så jeg lurer jo litt på det samme selv.[8|]

lavt stoffskifte, hva kommer det av? og "hvem" får det??

jeg er så sliten nå,så noe er galt.. håper legen finner noe

Ja eg har dt.. har alle de symptoma du nevner , så er inne å får sprøyte hver 3 mnd [:)] Har ikkje blitt bedre, men de fant nettopp ut at eg hadde mangel på folissyre så var visstnok det som gjorde det.. så håper eg kommer med snart, har gått sånn i ett år nå og det er helt forferdelig..

Reis inn å få tatt ei blodprøve [:)]

Hmm.. alle kan vel få det.[8|] Jeg fikk det etter at jeg fødte og hatt det siden. medisiner resten av livet.[8|]

leste om stoffskifte,og mye der stemmer også..hjelpes,glad jeg har legetime i morgen!!!

går gjerne på tabletter jeg,omdet gjør meg "frisk"!

ORIGINAL: ohBaby!

leste om stoffskifte,og mye der stemmer også..hjelpes,glad jeg har legetime i morgen!!!

Få legen til å sjekke deg for det meste da ..
Her  tok det enormt lang tid for dei sjekka ikke alt dei burde gjort.

ORIGINAL: Lucas09

ORIGINAL: ohBaby!

Få legen til å sjekke deg for det meste da ..
Her  tok det enormt lang tid for dei sjekka ikke alt dei burde gjort.

oki,er ikke så fornøyd med legen min,vikar for min egentlige som er i perm til ver påska,så må nok si klart fra hva som skal sjekkes... ber om prøver for å sjekke b12 og lavt stoffskifte da

æ har B12 mangel. Å har hatt det sia æ fikk førstemann... æ kunne sove 24 tima å strækk. va slapp, orka ingenting. i bynnelsn fikk æ b12sprøyta kvær andre uke. å når b12vitamine hadde stege, så bynte æ me kvær 3.mnd. å det må æ ta ræssn av mitt liv. men mærke vesst det går længre enn 3 mnd.. da blir æ sånn som æ va før æ bynte me B12 sprøyta.

ORIGINAL: ctj88

æ har B12 mangel. Å har hatt det sia æ fikk førstemann... æ kunne sove 24 tima å strækk. va slapp, orka ingenting. i bynnelsn fikk æ b12sprøyta kvær andre uke. å når b12vitamine hadde stege, så bynte æ me kvær 3.mnd. å det må æ ta ræssn av mitt liv. men mærke vesst det går længre enn 3 mnd.. da blir æ sånn som æ va før æ bynte me B12 sprøyta.

off,så sllitsomt,men bra du har god effekt av sprøyter!!

jeg er helt utmattet,etter en helg på soffan,det er jo ikke normalt.

Få legen til å sjekke både b12 og stoffskifte siden disse symtomene kan krysse hverandre
jeg tar tabletter pga lavtstoffskifte og jeg tar b12 spryter hver 3mnd

ORIGINAL: bondekone

Få legen til å sjekke både b12 og stoffskifte siden disse symtomene kan krysse hverandre
jeg tar tabletter pga lavtstoffskifte og jeg tar b12 spryter hver 3mnd

ja,må sjekke alt,for jeg orker ikke gå sånn her. nå har jeg tatt en dusj,og sitter bare på soffan og er så svimmel og utmattet,etter 10min i dusjen!

Back
Topp