Noen med astma her?

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Hvordan kjenner jeg om jeg har astma?
Jeg har fått tyngre for å puste av og til... skjer opp til flere ganger dagen.. akkurat som om det er trangere eller det er ett "belegg" eller noe som gjør at det blir tyngre...
Noen som vet om dette kan være mild astma eller evt hva annet det kan være?
OM det skulle være astma , er det da farlig å ikke gå til legen med det?

Har astma men kan ikke akurat stille dagnose på deg :P Det er tungt å puste ja. Du kan gå til legen for å ta en test mener eg. Hvis du har det så er det lurt å få medsiner for det for ett astma anfall uten medisiner er helt grusomt...

Lioni skrev:
Har astma men kan ikke akurat stille dagnose på deg :P Det er tungt å puste ja. Du kan gå til legen for å ta en test mener eg. Hvis du har det så er det lurt å få medsiner for det for ett astma anfall uten medisiner er helt grusomt...

Hehe nei tenke ikke dere skulle stille diagnosen.. men dere som har det kjenner kanskje igjen noen av symtomene mine om det skulle være astma? hehe
Vil ikke gå til legen om det ikke er noe... han må jo tro jeg er hypokonder snart 

Jeg har astma, og merker mye mer til det når jeg er gravid. Kjennes ut som man ikke får puste eller at lungene ikke utnytter luften man puster inn. Vankelig og forklare. kjenne ut som man puster inn oksygenfattig luft da. Utrolig ekkelt! Så vil anbefale deg og ta deg en tur til legen, der du kan ta sånn pustetest! Så ser de om du har det eller ikke. Lykke til 

Synes det er så vanskelig å forklare kordan astma er. i og med at det er sånn eg er vant med å puste. Men når eg får ett astma anfall så føles det som å bli kvelt, at du ikke får pustet hele veien ned.

ok.. da er det nok ikke astma jeg har... men ekkelt er det ihvertfall emoticon

Back
Topp