noen med akta graco bilstol?

Karita

Glad i forumet
Sitter babyene deres bra i den? jeg synes den så for bratt ut, at lillegutt kåm til å bli sliten i ryggen...så jeg la byggde opp med noen kluter i bunnen, men synes ikke det ble noe bedre....Kanskje er det greit sånn som den er. Tenkte jeg skulle høre med dere??

oki, godt å hør. Da går det sikkert fint å bruke den som normalt.[:)]

Vi har d for tredje gang og husker at vi syntes den var litt bratt i starten med førstejenta..men bygde den opp litt i starten. Syns den har vært helt fantastisk.

Vi brukte den til tøtta vår da hun var baby. Setet i bilen vår gjorde at babysetet ble ganske bratt, nesten foroverlendt. Vi bygde opp under basen med en litt fast pute og da ble det veldig bra. På babystolen var det en indikator som viste om stolen hadde riktig vinkel, så det var veldig greit å finne ut om stolen var montert i riktig og at vi ikke bygde opp for mye.

ORIGINAL: Meissa

Vi brukte den til tøtta vår da hun var baby. Setet i bilen vår gjorde at babysetet ble ganske bratt, nesten foroverlendt. Vi bygde opp under basen med en litt fast pute og da ble det veldig bra. På babystolen var det en indikator som viste om stolen hadde riktig vinkel, så det var veldig greit å finne ut om stolen var montert i riktig og at vi ikke bygde opp for mye.

D hørdes snedig ut ja...tror ikke det er sånn på den vi har, må sjekke.

ORIGINAL: MLM*

Har verre vældi fornøyd me den te storesøster, så d "probleme" va ukjent for mæ[;)]

Back
Topp