NOEN MED 5 BARN ELLER FLERE?

nimamma

Flørter med forumet
Hei,jeg er en dame på 41 år, og venter nr 9 ![:)]Er spent på om det er flere av oss mangebarns mødre?Vi har  6 gutter og 2 jenter , i alder 10,9,7,6,5,5,.3,1,[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)].

wow jeg er imponert snart 9 barn!!!
Jeg har bare 2, du får ha lykke til med svangerskapet[:)]

Wow - det må jeg si[:D] Kan tenke meg det er liv i leiren hos dere da. Selv har jeg "bare" tre - men i utgangspunktet (før jeg fikk barn) så ønsket jeg meg flere, men nå kjenner jeg at jeg har "kvoten"[:D]

Lykke til i svangerskapet. [:)]

9??? og jeg klager på mine to???
Hvordan er hverdagen din?
Har du noe alene tid i det hele tatt`? Er mannen flink til å stille opp?

Så herlig med en stor familie! [:)]

Jeg har 'bare' 4!
Har et ønske om et barn til, men tror ikke kroppen min tåler et svangerskap til, dessverre.... [&:]

Lykke til med svangerskapet! [:)]

Har per idag 6, men er en nymotens familie da... Med 2 "mine", 2 "dine", 1 "våres" og 1 "andres", de 4 siste på fulltid...
Alder snart 9, snart 11, 11, snart 13, snart 2 og 15 år[:)]
Nok å henge fingrene i[;)] Og jammen har jeg ikke begynt å få lyst på en til så minsten skal slippe å bli "enebarn" etterhvert[8D][:D][:D]

Har "bare" fire, men kjenner mange her med mange unger( fra 5 og oppover...)
Har nok med mine fire nå, har ikke helse til flere heller. Men artig med unger. lykke til med nr 9[:D]

9 er jaggu en bra flokk[:)][:)]
her i huset er vi foreldre til 6 jenter, men det er mine dine og våre da.... jeg har den utrolige herlige glede av å være mamma til 4 av de[:)]

Har 4 i alderen 11,10,6 og 1 år..venter nr 5 i nov[:)]

Har 2, og tredje ventes i slutten av september.[:)]
Har en gutt på nesten 13år, ei jente på 4år og venter ei jente til. Blir nok siste på meg nå.[:)]

Jeg må si jeg er imponert! Jeg er gravid med mitt første barn og kan ikke skjønne hvordan man kan gå gjennom 9!! graviditeter jeg! 9 mnd er laaang tid det og ganger man det med 9 så er det altfor mange år av livet føler jeg!
Her blir det maks 3 barn.. Det er helt sikkert!

ORIGINAL: nimamma

Hei,jeg er en dame på 41 år, og venter nr 9 ![:)]Er spent på om det er flere av oss mangebarns mødre?Vi har  6 gutter og 2 jenter , i alder 10,9,7,6,5,5,.3,1,[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)].

wooooow[:D] helt utrolig! du er jo en super mamma! veldig imponert[:)]

Wooow, 9! ikke verst![:D]

Jeg har vært så heldig å få 6 barn på 4 svangerskap så nå er det definitivt nok!![:D]

Masse lykke til med svangerskapet[:)]

Jeg har 5 barn og det holder her hos oss. De er 16, 13, 3, 3 og minstemann 4 mnd.

Vi har 5 totalt.
Hun har 2, jeg har 2, også har vi en sammen.
Vi ville egentlig ha en til og prøvde en stund, men måtte ha hjelp fra legen men pga. alder og tidligere komplikasjoner ble vi frarådet. så da får det bli med de vi har.

Se gjerne mere på www.famstustad.no

Wow! Har bare 3, vi...
Blir litt nyskjerrig på om dere som har mer enn 4 barn jobber? Her i huset er vi avhengig av begge intektene, selv om jeg håper å kunne trappe litt ned mens ungene er små...

Mettas

Vi har 4. Sistemann brukte vi 8 år på å få, så hadde vi klart det på kortere tid så hadde vi nok gått for 5. Nå er vi så gamle og gleder oss slik over kosen med vår nydelige etterpåklatt at vi gir oss med de 4. Men jeg er veldig takknemlig og glad for de barna vi har og elsker å være en "hel gjeng" [:D]

åå ungene din ekommer til å ha en suuuper oppvekst!! vi er selv 8 unger(med samme mamma og pappa) og vi har et utrolig sterkt søskenbånd!!

du er ei tøff dame!!!!!!!![:)][:)][:)]

ORIGINAL: lykkeligmamman

åå ungene din ekommer til å ha en suuuper oppvekst!! vi er selv 8 unger(med samme mamma og pappa) og vi har et utrolig sterkt søskenbånd!!

du er ei tøff dame!!!!!!!![:)][:)][:)]

Ble litt nysgjerrig her.. Jobber sammen med ei som har 8 unger[;)]

Back
Topp