Noen med 3 barn, eller venter nr.3?

Zniri

Elsker forumet
Hvordan bil har dere? Eller noen som har noen supre råd om hvem som er best da?

Har 2 barn på 6 og 10... Nå har vi en vw golf og en BMW 1serie! Altså 2 små biler som har funka fint, helt til nå... Snart... Diskusjonene florerer hjemme,hva skal vi ha nå!?!? Hjelp??:p
 
Vi har en ford galaxy 7-seter. Veldig fornøyd med den. Får plass til akkurat det jeg vil :D
 
Vi venter nr tre nå, og har lenge snakket om å kjøpe Peugeot 5008... Så får vi se hva det blir til ;)
 
Vi har ford s-max med 7 seter. Super bil. Kunne også tenkt meg en vw sharan av nyere sort. Den har innebygget setestoler ;)
 
S-Max er veldig fin! Men hele slekta til sambo har, så den utgår:p
Så på sharan igår(ny) veldig fin! Men har ille lyst på Touran egentlig.. Kanskje litt liten?
 
S-Max er veldig fin! Men hele slekta til sambo har, så den utgår:p
Så på sharan igår(ny) veldig fin! Men har ille lyst på Touran egentlig.. Kanskje litt liten?

Touran ble for liten for oss hvertfall :) Men vi har ett stort hundebur som må stå i bagasjerommet også. I tillegg til barnevogn.
 
Vi må ha ny :) Har en Passat nå, men den er for smal til tre seter i baksetet.

Jeg har lyst på ford S-Max eller Citroen Grand Picasso, men er åpen for andre 7-setere også. Mitt kriterie er at den må ha tre skikkelige seter på første rad i baksetet, slik at vi får plass til tre seter ved siden av hverandre. Vi må ikke være avhengig av å bruke ett av ekstra setene helt bak til vanlig.

Mannen min vil helst ha en 7-seter med firhjulsdrift, men da sliter vi med å finne en med tre brede/skikkelig seter. Han har snakker om Mitsubishi Outlander, men den er for smal bak... Neste Ford S-Max modell kommer med mulighet for firhjulsdrift, men den blir sikkert ganske dyr... Usikkert når den kommer også, men muligens til høsten. Skal vi ha den, må vi jo kjøpe helt ny, og vi kunne helst tenkt oss å kjøpe brukt (maks 2-3 år gammel).

Ikke lett å finne den perfekte bil med tre barn :p
 
Vi må ha ny :) Har en Passat nå, men den er for smal til tre seter i baksetet.

Jeg har lyst på ford S-Max eller Citroen Grand Picasso, men er åpen for andre 7-setere også. Mitt kriterie er at den må ha tre skikkelige seter på første rad i baksetet, slik at vi får plass til tre seter ved siden av hverandre. Vi må ikke være avhengig av å bruke ett av ekstra setene helt bak til vanlig.

Mannen min vil helst ha en 7-seter med firhjulsdrift, men da sliter vi med å finne en med tre brede/skikkelig seter. Han har snakker om Mitsubishi Outlander, men den er for smal bak... Neste Ford S-Max modell kommer med mulighet for firhjulsdrift, men den blir sikkert ganske dyr... Usikkert når den kommer også, men muligens til høsten. Skal vi ha den, må vi jo kjøpe helt ny, og vi kunne helst tenkt oss å kjøpe brukt (maks 2-3 år gammel).

Ikke lett å finne den perfekte bil med tre barn :p

Kan ikke alltid få i pose og sekk får du si til han ;) Samboeren til venninna mi hadde også forskjellige kriterier til bil, men fant fort ut at det ikke var like lett å oppfylle :p
 
Back
Topp