Noen mat/lukt dere ikke kan fordra lenger?

Sane

Glad i forumet
Kjenner at jeg ikke takler smaken av røkt kalkunpålegg eller lukten av Tigi bed head shampooen og balsamen (den brune for farget hår) haha.

Syns egentlig det er mye som ikke frister lenger samtidig som jeg MÅ spise pga kvalmen.

Hva kroppen skal igjennom :p

Off ja. Ei som satt ved siden av meg spiste røkt laks, jeg satt å brakk meg av lukta, og jeg pleier vanligvis ikke kjenne noen ting av den. Og kokt skinke, er godt men brekker meg av lukta så har ett dilemma der om dagen xD sikkert mer og, bare ikke kommet over det enda ;)

Masse ting, alt som lukter sterkt egentlig, men kanskje mest av alt oppvaskmaskinen og kjøleskapet :yuck:

Jeg sliter litt med å svelge frokosten min for tida, jeg pleier å spise cottage cheese med bringebærsyltetøy. Smaken er grei, jeg bare sliter med å få det ned.

En annen ting er at jeg kjenner veldig sterk metallsmak fra alt bestikket for tida.

Jeg blir kvalm av all mat i grunn nå jeg. er 6+2 og kvalmen har tatt meg. jeg ligger å småspiser salte kjeks og druer da det er det eneste jeg klarer. Spiste ostesmørbrød til frokost, men må bare ikke lukte på skinken for da blir jeg kvalm. Har ikke tid til å føle meg så dårlig. Har snart eksamen, og må lese og begynner i ny jobb på torsdag :S

Har ikke reagert på lukt enda, men det kommer nok om en uke eller to, sammen med kvalmen...
Akkurat nå er det ingenting som frister, spiser kun for at jeg må få i meg noe.

Jeg koser meg alltid med en kopp kaffe om morgenen samtidig som jeg ordner meg. Men den kaffekoppen tar jeg kun noen få slurker av. Liker ikke smaken akkuart nå, også gjør den meg ekstra kvalm. :p Jeg har jo egentlig bare SÅ lyst på den. Brødskiver og lukt av brød er også brekningsfremkallende om morgenen, akkurat som forrige sv.skap. Er 4+3 men har vært dårlig i over en uke ;)

Jeg fant ut i dag, når samboer hadde vært snill å vaket badet, at sitronlukten i såpen får meg til å brekke meg. Så han måtte vaske på nytt for å bli kvitt såpelukten. Følte meg som tidenes mest bossy kjæreste.

Huff den luktesansen er intens! Jeg brekker meg ikke men syntes enkelte ting lukter helt grusomt. Leverpostei som er min favoritt lukter hundemat!!! Jeg klarer å spise det men klarer ikke lukta. Ellers lukter jeg jordbær på mils avstand :-p

Merka i dag at jeg ikke klarer lukta av pølser da leter jeg etter nærmeste toalett, ironien i det hele er at tidligere i uken var pølser den eneste maten jeg klarte å spise som ikke kom opp igjen ting snur fort :P

Jeg merket igår at jeg ikke liker taco lenger!! Tacokrydderet som jeg vanligvis elsker, gjorde meg SÅÅÅ kvalm :( søren. Blir mange måneder uten det nå gitt

Totenchips! Nå spiste jeg det for første gang i går da, så vet ikke om jeg hadde mislikt det uansett. Lukta var værre enn smaken. Og ikeas kokosboller, de smakte heller ikke spesielt godt i går, og jeg som eeeelsker kokosboller!! Hadde cravings på det sist :p

All mat.. og lukta i oppvaskmaskin, den er helt jævlig. Skal kjøpe rens straks butikken åpner igjen, håper det hjelper :-)

Jeg klarer ikke lukten av kokt skinke. Men er helt sykt sugen på Brie i dag. Noe som jo ikke er lov. Så vet ikke helt hva jeg kan spise isteden for. er Brie OK, hvis den blir varmebehandlet.?

Kaffe, lukten for jeg drikker det ikke.. Men vanligvis lukter det digg, men nå vil jeg helt dø av stanken! Å bleiene til småen..

Back
Topp