Noen marykay brukere her?

LadyOnHeels

Elsker forumet
bruker du marykay?

selger du marykay?

fornøyd/ikke fornøyd?

søsteren min solgte før, og det er grie produkter det:) fornøyd med dagkremen, maku up fjerneren og foundation.

men er litt vel pågående salg, så hu slutta, følte seg ikke helt vel med å selge det tror jeg.
jeg har iallefall ikke behov for at folk skal ringe meg etter 3 mnd og spør om jeg er tom for ditt eller datt :P

Jeg selger Mary Kay produkter.
Bruker mye selv og er veldig fornøyd.

takker for svar :)

flere med erfaring? 

Bruker.. Har vel så og si nesten alle produktene. Men er mest fornøyd med foundation og mineral pudderet :) Føler jeg ser mye mer naturlig ut med det.. og håndskrubben da! Resten er jeg så som så fornøyd med :)

Hadde faktisk Mary kay selskap hjemme hos meg selv idag :)

Jeg bruker en del av produktene og er superfornøyd med dei :)
Jeg selger ikke selv , men kjøper av en fast konsulent jeg bruker.

Baby_mamma23 skrev:
Bruker.. Har vel så og si nesten alle produktene. Men er mest fornøyd med foundation og mineral pudderet :) Føler jeg ser mye mer naturlig ut med det.. og håndskrubben da! Resten er jeg så som så fornøyd med :)

hvilken fundation bruker du da?

Hei, jeg jobbet som konsultent og solgte produktene mens jeg studerte(5-6år siden).
Bruker fortsatt enkelte produkter - men selger ikke lengre.
Produktene er forøvrig kjempefine - og de solgte seg nesten selv på hudpleiekursene:)

Anbefales!

Jeg har en kollega som prøvde å verve meg som konsulent..men kjenner at jeg ikke orker å holde sånne partyer:)

Men de tok av sminken min.. og sminket meg på nytt.. var veldig fornøyd:)

De konsulentene snakker selvsagt varmt om produktet.. og jeg hører jo også andre kunder er fornøyd! :)

Back
Topp