Noen mager der ut?

Heldiggrisene

Blir kjent med forumet
Jeg er 16+1 idag og har ingen mage. Det hender det er en bulk der på kvelden. Er det normalt? Hadde lissom forventet meg en liten kule når jeg skal på Ul om to uker, men ser dårlig ut gett.

Jeg er 16+1 idag og har ingen mage. Det hender det er en bulk der på kvelden. Er det normalt? Hadde lissom forventet meg en liten kule når jeg skal på Ul om to uker, men ser dårlig ut gett.
Sniker fra april13, fikk ikke mage før i uke25:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Har heller ingen babymage 15 uker på vei. Jeg ser høygravid ut på kvelden men der er bare fordi jeg er så vanvittig oppblåst da hehe.. har flat mage om morgenen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har heller ingen babymage 15 uker på vei. Jeg ser høygravid ut på kvelden men der er bare fordi jeg er så vanvittig oppblåst da hehe.. har flat mage om morgenen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Samme her:) Bare oppblåsthet som synes om kvelden her... Nærmer meg 17 uker.
Kan skimte noe viss jeg drar inn magen skikkelig, men går ikke akkurat rundt sånn til vanlig, hehe :P

Da jeg gikk med nr. 1, så kunne jeg bruke mine vanlige dongeribukser til jeg var nesten 6 måneder å vei (24 uker), med nummer to, så fikk jeg mage rundt uke 20, og med nummer 3, så fikk jeg mage rundt uke 19. Venter nå tvillinger, og har allerede fått en liten mage!! Med det er jo to stk, så da stemmer det fint i forhold til tidligere. Noen får mage litt senere, mens andre får den med en gang. Jeg tipper at min livmor har god plass (har litt brede hofter), så det tar litt tid før den kommer seg opp.

Du kjenner kanskje livmoren din? Om morgenen med full blære, så kan du kjenne etter en hard liten kul. Holdt på å skrive at du kan kjenne den helt nederst mot skambenet, men hos meg nå, så ligger den rett over navlen (og nedover) om morgenen. Etter at jeg har tissa, DA ligger den helt nederst :)

Samme her:) Bare oppblåsthet som synes om kvelden her... Nærmer meg 17 uker.
Kan skimte noe viss jeg drar inn magen skikkelig, men går ikke akkurat rundt sånn til vanlig, hehe :p

ja skimter noe jeg også, men det er skikkelig anstrengende å holde magen inne hehe :p blir bare mer oppblåst av det :) Men så lenge jeg ikke har gravid mage, kan jeg sove på magen :D er greit å se fordelene med å se potetgull feit ut fordi man er gravid og oppblåst :cool:

Magen min kommer og går. Var stor i uke 11, så forsvant den. Kom tilbake rundt uke 13 og var umulig å skjule både morgen og kveld. Men nå i uke 16 ser jeg bare småtykk ut på morgenen, men blir fortsatt større utover kvelden. Har mye mer mage nå enn til vanlig ja, men ikke ordentlig babykul.

ïngen babykul å skimte, men magen er der den... men det er noe helt annet! :P Antar at jeg ikke vil få noe særlig babymage før nærmere jul/etter nyttår.

Jada magen er kommet. Fikk tidlig mage sist også. Nå er jeg 13+6 på vei og alle kan se at jeg er gravid. Litt artig at vi er så forskjellige og noen får tidlig og noen får sent mage ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Min har såvidt begynt å poppe litt ut de siste par dagene,
men om morgenen er det fint lite mage å skimte!

Vi bærer alle forskjellig :) Mange får ikke mage før godt over 20 uker. Jeg har allerede fått mage, og er bare 13 uker. Men jeg er annengangsfødende også, forrige gang kom magen såvidt etter ultralyden i uke 17.

Jeg har de andre gangene kunnet skjule graviditeten til jeg var 7 mnd på vei, men denne gangen har jeg alt (16+4) nesten større magen enn jeg hadde som høygravid sist:-) så blir stor denne gangen:-p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sist gang fikk jeg mange tidlig. Ca uke 13. Denne gangen har jeg ingen eller liten mage nå når jeg er 15 uker. Men skal sies at sist ventet jeg veldig og trodde jeg hadde mage tidlig osv selv om den bare var fylt med fis :P Denne gangen er jeg mer tolmodig. Vi har ikke offentliggjort graviditeten derfor venter jeg heller ikke særlig på magen enda :P Spark derimot! Jeg venter som gal :P

Jeg husker at jeg hadde ingen ordentlig kul da vi var på OUL sist, denne gangen kom kulen for flere uker siden! Jeg er 17 uker i morgen :)

Eg har fått stor mage, er 15+2 og første gangs, så syns da er merkelig siden eg ikkje har gått gravid før, ikkje øvedreve me spising heller til at da er maten heller, skjønne ingenting :p

Har jeg på tilsittende genser, så viser gravid magen, og får kommentar på det. Er 14+6.

BV Forum mobile app

16+2 i dag og har heller ikke så mye å skryte av :) Kan kjenne at jeg er litt hardere nederst i magen eneste. Men nå for tiden er jeg ekstremt oppblåst, så kan jo nesten bli litt lurt. Det er i alle fall ikke noe behagelig :)

15 uker i dag, har fått en god kul på magen nå :-)

Back
Topp