Heldiggrisene
Blir kjent med forumet
Jeg er 16+1 idag og har ingen mage. Det hender det er en bulk der på kvelden. Er det normalt? Hadde lissom forventet meg en liten kule når jeg skal på Ul om to uker, men ser dårlig ut gett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra april13, fikk ikke mage før i uke25Jeg er 16+1 idag og har ingen mage. Det hender det er en bulk der på kvelden. Er det normalt? Hadde lissom forventet meg en liten kule når jeg skal på Ul om to uker, men ser dårlig ut gett.
Har heller ingen babymage 15 uker på vei. Jeg ser høygravid ut på kvelden men der er bare fordi jeg er så vanvittig oppblåst da hehe.. har flat mage om morgenen.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg er 16+1 idag og har ingen mage. Det hender det er en bulk der på kvelden. Er det normalt? Hadde lissom forventet meg en liten kule når jeg skal på Ul om to uker, men ser dårlig ut gett.
Samme herBare oppblåsthet som synes om kvelden her... Nærmer meg 17 uker.
Kan skimte noe viss jeg drar inn magen skikkelig, men går ikke akkurat rundt sånn til vanlig, hehe![]()