noen må ta over...

babytutta

Forumet er livet
topp trådene mine.... internetten har klikka heeelt.har så vidt vært inne noen dager, men klarer ikke poste innlegg. nå ser det bra ut så kjapper meg skrive til dere.
pluss at jeg har fått 3 positive tester nå[:D] en hjemme tirsdag og i går, og en hos legen idag. så kommer nok ikke være så aktiv her lengre, kanskje mere på termin forum. men det betyr ikke at jeg ikke følger med derer snupper[:)]

¨så om noen lager nye oversikter, og får dem på topp, og ber de fjerne mine, så hadde det vært greit.
har fått pm dine ElinR, men har som sagt ikke vært noe inne her de siste dagene, så går treigt med meg..sorry.
men fint om noen tok "ansvar" og tar over topptråder, å lager oversikter her.er veeldig greit det!

hallllo???

Kan prøve å ta over jeg da,men blir muligens uten nett en periode når vi flytter .... men forhåpentligvis ikke noe langvarig... [:D]

Skal jeg bare kopiere din og lage en helt ny da eller ?

* føler meg litt grønn på det her *  [:)]

Emmas mamma det er flott at du vil gjøre det, men det gjør jo ikke noe om de ikke blir oppdatert de første dagene når du flytter, det står jo der alikevel, blir bare litt ekstra jobb når du er på nett igjen.

Så jeg venter med å oppdatere meg til det har kommet nye tråder jeg derosm Babytutta har det travelt her.

Babytutta lykke til med å ta vare på deg selv og du har sikkert masse å lære når du bytter over til de kommende mødrene, lykke tul vennen vår. Og selvsagt så forventer vi at du svipper innom på besøk en gang iblandt

ORIGINAL: twinanne

Emmas mamma det er flott at du vil gjøre det, men det gjør jo ikke noe om de ikke blir oppdatert de første dagene når du flytter, det står jo der alikevel, blir bare litt ekstra jobb når du er på nett igjen.

Så jeg venter med å oppdatere meg til det har kommet nye tråder jeg derosm Babytutta har det travelt her.

Babytutta lykke til med å ta vare på deg selv og du har sikkert masse å lære når du bytter over til de kommende mødrene, lykke tul vennen vår. Og selvsagt så forventer vi at du svipper innom på besøk en gang iblandt

sign denne. Skulle gjerne ha gjort jobben, men tror ikke jeg er godt nok kjent med "systemet" her enda. Godt Emma's mamma tar ansvar[;)]

jeg skulle oxo gjerne tatt over,men vet ikke hvordan jeg får de på topp hele tiden????
men viss du lærer meg litt og dere trenger en i reserve så har dere meg[;)]

men ønsker emmas mamma lykke til[;)],du var først til mølla...hehe[:D]

og babytutta...kom innom en gang i blandt da...hiihi[:D]

ORIGINAL: twinanne

selfølgelig skal jeg innom.....
[;)]

Back
Topp