• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Noen må arresteres!!!

Ja noen må rett å slett bli arrestert.

Da tenker jeg på Små Einsteins. Og DE  som "oppfant" tegnet de. Stakkars små uskyldige tegnebarn. Sitter forovervendt i Romskip. Det går bare ikke ann. Dette er jo for barn mellom 2-5 år, hva slags forbilder blir dette. Og hvor er foreldrene? Tegnebarn som kjører alene, i et romskip, forovervendt. Nei dette her blir bare værre å værre jo lenger jeg tenker på det.

Ikke bare kjører de alene, de møter all verdens skumle dyr, fortsatt alene. Slanger, løver, haier, ja nå husker ikke jeg alle, men uansett

nå har ikke jeg sjekket lovverket, men trygg trafikk har iallefall ingen anbefalinger mot å sitte forovervendt i romskip.

Jeg syns alle som har me Små Einsteis å gjøre sku arresteres, så de slutter å sende dem [&:]

Jeg synes Små Einsteins er noe av det beste av barnetv. :)

Trygt og lærerikt. :)

Små Einsteins er bra.
Og det går greit å sitte forovervendt i romskipet siden det har inertial dampeners som absorberer all kinetisk energi slik at den ikke overføres fra romskipets utside til innsiden. [:)]
Det blir altså ingen merkbar økning i G-krafter inne i romskipet ved en kollisjon, og da trenger man ikke bakovervendte seter.

Samtidig regner jeg med at de små geniene, basert på motoriske og verbale evner, er over 4 år gamle - og da kan de også sitte fremovervendt. [;)]

ORIGINAL: Minerva

Små Einsteins er bra.
Og det går greit å sitte forovervendt i romskipet siden det har inertial dampeners som absorberer all kinetisk energi slik at den ikke overføres fra romskipets utside til innsiden. [:)]
Det blir altså ingen merkbar økning i G-krafter inne i romskipet ved en kollisjon, og da trenger man ikke bakovervendte seter.

Samtidig regner jeg med at de små geniene, basert på motoriske og verbale evner, er over 4 år gamle - og da kan de også sitte fremovervendt. [;)]

Annie er 4 år, Quinsy er 5 år, June og Leo er 6 år. Står i et blad vi kjøpte.[:D]

DIGGER små einsteins! [:)]

Flott at barna kan høre litt klassisk musikk!

Back
Topp