Noen lyst til å gjette kjønn? skal på UL om 2 uker og vil da selv vite :)

Mphljb

Flørter med forumet
*Var nesten ikke morgenkvalm (men skal sies at det var ikke heller min mor når hun ventet meg)

*Mistet aldri matlysten, men den økte heller ikke drastisk

*Er 18 Uker på vei, fikk magen tidlig, allerede i uke 10

*Hørt hjertelyden en gang; lå på 136

*Har hverken høy eller lav mage (midt i mellom) Både vannmelon og baskettball :)

*Fosteret beveget seg masse og jordmoren "mistet" fort hjertelyden grunnet dette

*Ikke fysen på noe enda (utenom "dagsfysing": bare må ha noe den dagen etc). Lakris stod høyt på lista de første mnd.

*veldig god form

*ikke godterisyk (blir faktisk dårlig av det meste godteri, utenom
sjokolade) + Sjokolademelk. nam

*Spiser sunnere nå enn før jeg ble gravid

*Mye vondt i hodet

*synet har skiftet (blitt dårligere)

*Ikke strekkmerker enda

Er det noen andre symptomer som er viktig for gjetting av kjønn så gjerne spør/si i fra :)

Er SÅÅÅÅ nysgjerrig selv, og magefølelsen sier ingenting.. rart....

Klem[:D]

Tipper du får en gutt[:D]

tipper også du venter en liten gutt,kjenner meg igjen i noen av punktene å vemter en gutt selv[:)]

Tipper også gutt. [:D][:D]

tipper oxo at det blir gutt. Hadde det som deg på de fleste punktene. Og her kommer det en gutt. Skulle få igjen pengene min vist det ble jente sa han på ultralyden.[:)]

Gjetter også på gutt. Jeg venter en jente og er stikk motsatt av deg på en del av disse punktene. Jeg har vært mye kvalm bl.a. Har alltid vært et "salt-menneske", men nå har jeg fått skikkelig dilla på alt som er søtt. Jeg har ikke hatt hodepine, noe mine venniner som har fått gutter har slitt mye med. Mistet fort matlysta. Strekkmerkene kom før magen [&:] : Magen kom sent. Etc. etc.

Du får nok en liten gutt ja! [:)]
Kjenner også igjen mange av de tegnene der, men uansett kan man aldri være 100 % sikker.

Jeg tror du venter en jente...

Har det akkurat (nesten) som meg, og vi skal ha jente!

Tipper på gutt[:D]

heisann...

tipper at dette blir en gutt...
spennende..får håpe de klarer å finne det ut for deg da!
klem

jeg tror du får en jente, svangerskapet ditt minner meg om mitt, og alle trodde oxo at jeg skulle få en gutt. men her sitter jeg igjen med en fin og velskapt jente [:D] men du må si ifra når du får vite det da, sånn at vi vet hvem som har rett [:D]

Hei igjen [:D]

dette er så spennende.. Det er akkurat det samme for meg hvilket kjønn det blir, men er så nysgerrig at jeg snart sprekker.. (det viktigste er at bebisen er frisk, at ingenting er galt..vært litt bekymret, men det er vel alle[:)])

Skal si i fra med en gang jeg vet noe, eller hvis jeg får noen nye STORE opplysninger som kan vippe for eller imot [:D]

Lykke til alle dere andre også

klem

Gutt her og[:)]

tror også det blir en jente.....kjenner meg igjen på mye av det du skreiv[:D][;)]

lykke til...

Flertallet her tipper gutt, men jeg holder med jente....

tror vi har rett mamma84[:D][:D][:D]

hehe....

Det tror jeg også!!!![:D][:D][:D]

Back
Topp