Noen latere enn meg?

MittAndre <3

Elsker forumet
Jeg sitter henslengt i sofaen, Daniel sover og sambo er på trening, med pc'n i fanget og tv'n på i bakgrunnen... Det som viser at jeg er forferdelig lat akkurat nå er at genseren jeg har på meg klør noe helt j..lig!!!! Men jeg gidder ikke gå opp på soverommet og skifte...så da sitter jeg her da..og det klør og stikker og æsj og æsj!!!! Ja, jeg har hatt på meg genseren i hele dag..
Noen latere enn meg? Nei?

Jeg sitter også henslengt i sofaen, med pc'n på og tv'n på i bakgrunnen, barna sover, min kjære maler,  men jeg har ingen genser som klør

Jeg sitter også henslengt i sofaen, med pc'n i fanget og tv'n på i bakgrunnen, barna sover, min kjære maler,  men jeg har ingen genser som klør

Da hadde jeg tatt av meg genseren og bare hatt bh på  ;) 

Jeg er like lat, sitter og ser tv og spiser sjokolade, nam nam.

Jupp. Jeg sitter i sofan og ønsker meg opp i senga, men gidder jeg å gå dit? Nope! :p

Ja, jeg skulle faktisk til å ta av meg genseren for å sitte i bare bh...helt til jeg kom på at jeg tok av meg bh'n for en times tid siden...har så ømme pupper at det er ubehagelig å ha den på

Svarte på den på generelt også da. Men kjenner meg så igjen. Absolutt noe jeg kunne kjent meg igjen i :)

Ida82 skrev:
Svarte på den på generelt også da. Men kjenner meg så igjen. Absolutt noe jeg kunne kjent meg igjen i :)

Hahah, kjeder meg litt ikveld så jeg måtte slenge den ut på begge forumene

MittAndre <3 skrev:

Ida82 skrev:

Hahah, kjeder meg litt ikveld så jeg måtte slenge den ut på begge forumene

Me to, så derfor svarte jeg begge plassene.  Gubben ser på fotball.

nei, fullt så lat er jeg ikke.. men jeg ble dårlig på jobb i dag, så sofaen har jeg også funnet for lenge sida... men hadde nok tatt av den genseren jeg å... men fullt mulig jeg bare hadde ligget uten genser istedet for å gå og skifte!

Hehe :) Latskapen lenge leve! Jeg har sovet på sofaen fra rett etter mini la seg kl sju. Merket at jeg frøs litt, men orket ikke legge over meg pleddet som lå ved siden av meg på sofaen.. Men har våknet nå, så har faktisk gjort det :)

Back
Topp