Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal nok egentlig fortsette med klassen min til neste år (3.trinn i år). Skolen vår er også i gang med ansettelser, men har ikke så lyst til å fortelle det enda. Jeg har mistet to ganger før, så er redd for at jeg skal gjøre det etter at jeg har fortalt det. Men samtidig får jeg også litt dårlig samvittighet for det.. Vi skal også ha timeplanlegging i mai, og da har jeg så vidt blitt 12 uker, så føler også at jeg burde sagt noe før detteJeg er lærer.Skal egentlig starte med ny 8. klasse og være kontaktlærer der. Tror ikke det blir noe av. Tenker at jeg snart bør si noe, da rektor er i gang med ansettelsesintervjuer, men venter til etter tul 8.4.
Hadde bekkenløsning sist og begynner å kjenne det allerede, så spørs om jeg fortsatt er i full jobb i august. Håper jeg står løpet ut med mine 10. klassinger nå. Hva med deg?
Jeg går ut tre uker før, har permisjon frem til skoleslutt, sommerferie og oppstart i august. Så kam mannen ta resten av permisjonen. Han vil gjerne ha så mye som muligJeg er lektor på vgs og tenkte på det samme. Har kikket litt på permisjonsregler og når man kan begynne, så jeg tenker vel kanskje å gå ut i permisjon en stund før fødsel, være ferdig med permisjon i juni, ha sommerferie og så komme tilbake igjen til skolestart i august. Hva tenker du?