Noen lærere?

Chrina89

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Som overskriften sier, så lurer jeg på om det er flere lærere her?
Hva tenker du i så fall om neste skoleår? Kontaktlærer? Vi skal legge timeplan for neste år i mai og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med tanke på neste år. Er 12 uker i midten av april, så vil ikke si noe før det..

Nå er ikke jeg lærer, men hvis dere skal legge opp løpet i mai, så har du jo rukket å si det i april? du må jo ta utgangspunkt i at du skal i permisjon, så er jo ikke mange mnd du skal være på jobb neste skoleår. vartfall ikke før over på nyåret...

Jeg har sagt ifra om at jeg er gravid. Vet rektor vil ha meg som kontaktlærer i 1. klasse og den kabalen legges nå. Syns det var mest rettferdig. Jeg er bare i uke 6

Nå er ikke jeg lærer, men hvis dere skal legge opp løpet i mai, så har du jo rukket å si det i april? du må jo ta utgangspunkt i at du skal i permisjon, så er jo ikke mange mnd du skal være på jobb neste skoleår. vartfall ikke før over på nyåret...

Har tenkt til å fortelle det i april. Men vet flere som jobber helt ut som også har vært kontaktlærere helt ut. Derfor jeg ville høre hva andre lærere tenkte :) Men jeg vet jo aldri hvor lenge jeg klarer å være på jobb..

Jeg har sagt ifra om at jeg er gravid. Vet rektor vil ha meg som kontaktlærer i 1. klasse og den kabalen legges nå. Syns det var mest rettferdig. Jeg er bare i uke 6
Det skjønner jeg, da hadde nok kanskje jeg sagt det også. Jeg har gitt uttrykk for at jeg ønsker å fortsette med klassen min til neste år, men det var jo før jeg visste at jeg var gravid. Vil ikke lage nye problemer med å komme med det sent, men har ikke lyst til å fortelle det enda heller..
Hva gjør du etter sommeren hvis du fortsatt er bra nok til å jobbe da?

Det skjønner jeg, da hadde nok kanskje jeg sagt det også. Jeg har gitt uttrykk for at jeg ønsker å fortsette med klassen min til neste år, men det var jo før jeg visste at jeg var gravid. Vil ikke lage nye problemer med å komme med det sent, men har ikke lyst til å fortelle det enda heller..
Hva gjør du etter sommeren hvis du fortsatt er bra nok til å jobbe da?

Jeg regner med jeg får feks spes.ped timer, på topp i enkelte klasser og slike ting. Jeg går ut i perm til høstferien.

Hei.
Jeg har termin nå i mai og jobber fullt enda som kontaktlærer på første trinn. Da jeg fant ut av det i høst, valgte jeg å si fra til rektor/inspektør med tanke på form. Var vel ca ti uker på vei da jeg sa fra. Tenkte det var greit at de viste det, Spesielt sia jeg var mye alene hjemme med ei frøken på tre og at det fort kunne skjære seg om morra . Morgenkvalme kombinert med trass fra ei på to og et halvt var ikke den beste kombinasjonen for å si det mildt sagt, Men kom oss igjennom det. Sist gang fødte jeg i januar og da var jeg også kontaktlærer fullt ut til,jeg gikk i perm. Er det som er standarden på vår skole. Men ville nok vært litt annerledes med termin i oktober da ville jeg mest sannsynlig ikke blitt satt som kontaktlærer for ny klasse, bare om jeg da skulle fortsette med ett trinn jeg allerede var kontaktlærer for.

Hei.
Jeg har termin nå i mai og jobber fullt enda som kontaktlærer på første trinn. Da jeg fant ut av det i høst, valgte jeg å si fra til rektor/inspektør med tanke på form. Var vel ca ti uker på vei da jeg sa fra. Tenkte det var greit at de viste det, Spesielt sia jeg var mye alene hjemme med ei frøken på tre og at det fort kunne skjære seg om morra . Morgenkvalme kombinert med trass fra ei på to og et halvt var ikke den beste kombinasjonen for å si det mildt sagt, Men kom oss igjennom det. Sist gang fødte jeg i januar og da var jeg også kontaktlærer fullt ut til,jeg gikk i perm. Er det som er standarden på vår skole. Men ville nok vært litt annerledes med termin i oktober da ville jeg mest sannsynlig ikke blitt satt som kontaktlærer for ny klasse, bare om jeg da skulle fortsette med ett trinn jeg allerede var kontaktlærer for.
Det er det jeg tenker også, det er jo bare under to måneder mellom skolestart og jeg går ut i permisjon. Jeg får høre med rektor når jeg kommer litt lenger.

Gjør det under medarbeidersamtalen. Da vil de gjerne høre hva du selv tenker i forhold til neste år. Er jo e. Kabal som skal legges i forhold til personalet neste skoleåret. Om du vanlig is er kontaktlærer vil det være en mindre neste år.

Gjør det under medarbeidersamtalen. Da vil de gjerne høre hva du selv tenker i forhold til neste år. Er jo e. Kabal som skal legges i forhold til personalet neste skoleåret. Om du vanlig is er kontaktlærer vil det være en mindre neste år.
Litt usikker på hvordan det blir med medarbeidersamtaler nå. Har fått ny rektor, og de har sendt ut et brev hvor vi skal fylle ut hva vi ønsker til neste år. Det svarte jeg på før jeg visste at jeg var gravid. Så lurer på om de heller tenker at de skal ha samtaler seinere. Men ettersom jeg bare er 5 uker, så vil jeg vente noen uker uansett, helst til uke 12.

Sniker fra juni! Er kontaktlærer på 1.trinn og fortalte det tidlig (uke 9) til rektor og inspektør. Følte jeg fikk mer forståelse, og de kunne legge kabalen uten meg til neste år :)

Hva med å spørre om en liten samtale?

Vil tro du enda har litt tid på deg. Her hos oss begynner samtalene nå fordi de vil ha klart hva folk tenker før søknadsfristen er gått ut. Stor kabal siden det er flere som har utdanningsplan med mer

Er ikke helt det samme, men jeg er pedagogisk leder i bhg. Vi står for store omveltninger organisatorisk til høsten, så jeg fortalte det på torsdag 5+0. Det var lagt opp til at de største forandringene skulle skje på min avdeling, så jeg syntes det var mest rettferdig for barna og teamet mitt at de ikke blir gjennomført omtrent samtidig som jeg føder/går ut i perm.

Back
Topp