Noen kloke hoder som vet

S-Sol

Flørter med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei.

Sitter her med tanken er det vits å teste... har en syklus som er mellom 29-33 dager..

Hadde TR 11-17 januar. Og da EL rundt 1. Feb. Noen dager før forventet TR i feb luktet jeg blod når jeg var på do, men så ingenting på papiret.

IKM 11.feb.

Har symptomer som, mens murring, stikking, og er sikker flere ganger om dagen at nå kommer TR. periodevis vondt i korsryggen, lett kvalme på kvelden og av og til på ettermiddagen, lett hodepine og er lett ør i hodet om morgenen. Og trett på dagtid. (symptomer som er lik mellom PMS og G)

I helgen (16.feb) kjentes det litt ut som EL, mye stikking og mye murring, puppene er begynt å bli ømme, (normalt etter EL er bare nipplene ømme) men nå er jeg mer sår under og på siden. Når jeg presser litt inn kjenner jeg det lenge etterpå. Og i dag oppdaget jeg at niplene hadde "endret" litt på fargen.

Er det bare myyye PMS og hormonkrøll, eller er det vits å teste?
 
Hvis du er over IKM er det bare å ta en test. Om du vet at du hadde EL for mer enn 14 dager siden skal testen uansett gi et klart svar nå. :) lykke til da
 
Ja, men det kan jo og bare være hormonkrøll og pms..
Til helgen kanskje ;):angelic:
 
Ja, men det kan jo og bare være hormonkrøll og pms..
Til helgen kanskje ;):angelic:

Ja det kommer jo an på hvor lenge du har tålmodighet til å vente. Er du 1 uke over IKM må du ikke teste med morgenurin heller. Men ja, symptomer på tidlig svangerskap og menstruasjon kan være veldig like ;)
 
Klarer og klarer fru Blom ;)
Er vel mer at jeg ikke helt tørr.. :nailbiting:
Og tenker at det sikkert var en veldig forsinket EL og derav forsinket TR :angelic:
 
Back
Topp